پیر تارنو ، توسعه دهنده انتقام ، می گوید که بازیکنان به دنبال نوآوری هستند و توسعه دهندگان شانس شکست خود را افزایش می دهند.

اگرچه صنعت بازی های ویدیویی در سالهای اخیر برای استفاده از طراحی بازی های آزمایش شده و موفق بوده است ، اما امروز بیش از هر زمان دیگری برای نوآوری تکامل می یابد. با موفقیت در استودیوهای کوچک مانند Sandfall Interactive که بازی های بزرگی را به صورت مبهم و واضح تولید می کند: Expedition 33 ، صنعت بازی های ویدیویی به این نتیجه رسیده است که باید از حرکت در یک مسیر امن جلوگیری کند. انتشار بازی جدید از ایجاد موفقیت در یک عنوان موفق ، خطرات بیشتری دارد ، بنابراین گاهی اوقات شرکت ها ممکن است خطرات خود را به وجود نیاورند. با این حال ، نوآوری همیشه یک مشکل مهم است.
بازی دیگری که اخیراً سر و صدای زیادی در بازار ایجاد کرده است ، و مدیر خلاق این پروژه معتقد است که تجربیات جدید و متفاوتی برای رشد صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد. به تازگی ، در مصاحبه ای ، پیر تارنو ، مدیر استودیوی Creative Sloclap ، از آخرین عنوان استودیویی صحبت کرد. Sloclap Studios بازی های جالبی مانند SIFU و Absoluver را برای ترکیب طرفداران هنرهای رزمی معرفی کرد. با این حال ، آخرین بازی منتشر شده توسط استودیو ، عنوان انتقام ، یک مسابقه فوتبال بازی است.
به گفته این کارگردان ، مسابقه انتقام جویی قبل از انتشار سیفو توسعه یافت. او فکر می کند که استودیوها همیشه باید برای انجام کارهای مختلف آماده باشند و هرگز نتوانند موفقیت یک پروژه حرکت بعدی خود را تعیین کند. به گفته وی ، انتخاب یک مسیر امن و ایمن منجر به تخریب یک استودیو می شود. شاید این رویکرد دقیقاً به همین دلیل باشد که مسابقه انتقام جویی بسیار موفق بود. اگرچه این عنوان با بازی هایی مانند FIFA رقابت می کند ، اما با یک سبک خاص فوتبال که سالها در صنعت بازی های ویدیویی وجود ندارد ، سروکار دارد.
البته ، توسعه دهندگان مختلف اخیراً رویکرد مشابهی را اتخاذ کرده اند ، و به همین دلیل بسیاری فکر می کنند که بازی های مستقل / AA در نهایت بر اساس یک رویکرد فرمول از بازی های AAA فراتر می روند.