Death Stranding 2 سرانجام منتشر شد و بدون شک موفق به ارائه گرافیک “نسل نهم موفق” شد. Death Stranding 2 ، با بهینه سازی حیرت انگیز ، همه را وادار به تحسین تولیدات Kojima و البته موتور بازی Decima کرد.

طرفداران بحث می کنند که آیا موتور DECIMA از موتور Unreal 5 بیشتر است ، زیرا تجربه بازی بسیار بهتری نسبت به دومی ارائه می دهد ، که اغلب به دلیل مشکلات عملکرد قابل توجهی مورد انتقاد قرار می گیرد.
طرفداران برای تحسین موتور DECIMA به X (توییتر قدیمی) روی آوردند. ساخته شده توسط Guerrilla Games for Horizon: Zero Dawn ، موتور توسط Kojima برای Death Stranding به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. با این حال ، همانطور که در Death Stranding 2 مشاهده می کنیم ، آخرین نسخه بهترین نسخه تا به امروز است.
بسیاری می گویند که موتور در سطح خاص خود “بی نظیر است” ، به ویژه بسته به نحوه مدل های شخصیت و کیفیت کیفیت آن. بدون حتی ادغام فناوری هایی مانند ردیابی اشعه ، نانیت و موارد دیگر ، زیبایی بصری را ایجاد می کند.

عدم استفاده از این فناوری ها نیز یکی از دلایل بهینه سازی تحسین برانگیز آن است. Death Stranding 2 Coure در پایه PS5 با وضوح 1440p و 4 تصویر در ثانیه بدون هیچ قاب. حذف ردیابی اشعه و فن آوری های مشابه از مزایای عظیمی از عملکرد برخوردار است.
البته باید در نظر داشته باشیم که Death Stranding 2 فقط با تمرکز روی یک سکو بهینه می شود. با این حال ، واقعاً جالب است که با وجود کمبود موتور غیر واقعی ، یک بازی چقدر می تواند به نظر برسد.