Valve اخیراً 1.5 میلیون کاربر بخار را دنبال کرد که در طول سال ششم به این پلتفرم پیوستند. آنها نه تنها در این پلتفرم ماندند بلکه 5 میلیون دلار هزینه کردند.

Valve اخیراً گزارشی را در مورد سکوی بخار سال منتشر کرده است که پر از آمار شاد است و ثابت می کند که صاحبان Steam Land آن را دوست دارند.
Valve اساساً توضیح می دهد که چرا مردم یک حساب بخار ایجاد می کنند ، سپس با بررسی فعالیت کاربر به یک مدل دلگرم کننده می رسند.
تیم فروش دریچه می نویسد:
بازی های جدید برای اولین بار برای جذب خریداران جدید بسیار عالی هستند. ما سعی کرده ایم ویژگی های بسیاری را برای پلتفرم Steam ایجاد کنیم تا کاربران جدید را ترغیب به ماندن در این پلتفرم ، یافتن بازی های خوب تر و بازی با دوستان خود کنیم.
برای جمع آوری داده هایی که اثربخشی این رویکرد را نشان می دهد ، ما به سال 2 بازگشتیم و دو بازی اصلی را در آن سال شناسایی کردیم. ما همه کاربرانی را که برای اولین بار خریداری کرده اند ، که در مجموع 1.5 میلیون نفر بود ، بررسی کردیم. سپس ما فعالیت های آنها را مشاهده کردیم.
اکنون 1.5 میلیون کاربر جدید داریم که به دلیل دو بازی بزرگ سال به پلت فرم Steam پیوستند. در اینجا برخی از فعالیت های این کاربران از اول ژانویه تا 5 مارس آورده شده است.

این 2.5 میلیون کاربر جدید که به یکی از 5 بازی اصلی سال جذب شدند ، بیش از 2 میلیون ساعت تجربه را در سایر بازی ها گذراندند. آنها بازی های جدید دیگری را خریداری کردند. این بازیکنان بیش از 5 میلیون دلار در معاملات در صدها بازی دیگر هزینه کردند. علاوه بر این ، 5 میلیون دلار اضافی برای بازی های حق بیمه و DLC در هزاران محصول دیگر.
به عبارت دیگر ، این 3.5 میلیون کاربر جدید نه تنها فراتر از خرید اولیه خود باقی مانده اند ، بلکه 5 میلیون دلار اضافی نیز در طی یک سال هزینه کردند. این حدود 2 دلار است که اگر زمان معقول خریداری کنید و آنچه را که بخار می کنید ، محصولات متنوعی برای خرید وجود دارد.
Valve همچنین یکی از موفق ترین بازی های سال را توسط یک توسعه دهنده جدید ، بازی شبیه ساز کارت TCG که توسط استودیوهای مالزی Opneon ساخته شده است ، بحث کرد. Valve به چنین مواردی علاقه مند است ، زیرا بازی توسط یک توسعه دهنده انجام می شود و مالزی تنها 1.5 ٪ از ترافیک جهانی جهان را نشان می دهد.
در اصل ، موفقیت شبیه ساز فروشگاه TCG Card نشان می دهد که همه شانس دارند که بخار را در هر کجا بروند. حتی یک توسعه دهنده فردی برای اولین بار از یک منطقه نسبتاً کوچک از نظر تعداد بازیکنان. این بازی بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسیده است و دریچه بسیار راضی است. مناطق بزرگ مبتنی بر واحدها عبارتند از: استرالیا ، کانادا ، چین ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن ، پاکستان ، تایوان ، انگلستان و ایالات متحده.

کاربران جدیدی را که در بالا به آنها اشاره کردیم فراموش نکنید ، کسانی که اولین خرید خود را برای یک بازی جدید سال انجام داده اند و برای بازی های بیشتر روی این سکو ماندند. حدود 6000 نفر از آنها همچنین فروشگاه TCG سیم کارت را خریداری کردند! 1000 از 1.2 میلیون کاربر ممکن است زیاد به نظر نرسد. در حقیقت ، می توانید بگویید که این 6000 فروش نشان می دهد که چگونه بخار موفق به حفظ بازیکنان جدید و ارائه نوعی محتوا به اندازه کافی جذاب برای خرید می شود.