آلن ویک 2 بدون شک یکی از بهترین بازی های سال بود ، اما به نظر می رسد که رمادی بیشتر از بودجه تعیین شده تا پایان مسابقه صرف کرد.

همیشه یک درمان با بودجه انجام دهید
توماس پوها ، مدیر روابط عمومی ، اخیراً مصاحبه ای با MP1st Media انجام داده است و از وی خواسته شده است که چگونه انتظارات را مدیریت کند و از اغراق در بودجه توسعه بازی جلوگیری کند. صنعت بازی در حال حاضر از این مشکل رنج می برد و بودجه بازی بیش از فیلم های بسیار موفق است. در این مصاحبه ، گزارشگر MP1st پرسید که چه چیزی استودیوی رمادی را از دیگران متمایز می کند و باعث ایجاد این موج از مشکلات بودجه در صنعت بازی می شود. POAS پاسخ داد:
ما 5 سال است که بازی های ویدیویی می کنیم. در این دوره اوقات بسیار سختی وجود داشت ، اما ما همیشه توانستیم راهی برای ادامه پیدا کنیم.
ما فراتر از بودجه خود برای آلن ویک 2 بود ، اما در صنعت غیر معمول نیست. توسعه بازی مانند هیچ نرم افزاری دیگر به نظر نمی رسد ، بنابراین همیشه تعیین چقدر طول می کشد تا ایده ها به یک بازی عالی تبدیل شوند. همیشه یک چالش بزرگ وجود دارد که سعی کنید جاه طلبی های خیالی را با بودجه واقعی و تعداد نسخه هایی که می توانید بفروشید ، تطبیق دهید.
ما همیشه در دسترس بازی های خود به اندازه بودجه های خود توجه کرده ایم و خیلی سریع افراد را استخدام نمی کنیم. اکنون بسیاری از افراد نقش ها و موارد زیادی را در راه حل بازی می کنند!

این راه حل نکته کاملی در مورد چگونگی چالش های تلاش برای تطبیق جاه طلبی خلاق یک بازی با بودجه های واقع بینانه برجسته می کند. به نظر می رسد که این چیزی است که بیشتر استودیوها درگیر هستند. بدانید چه موقع تزریق بودجه را متوقف کنید و از نحوه استفاده استفاده کنید.
اما به نظر نمی رسد که با FBC مشکلی داشته باشد: Firebreak ، زیرا ابعاد بازی کوچکتر است و روی عناصر چند نفره متمرکز است. Alan Wake 2 یکی از آن بازی هایی بود که بخش بصری زیادی داشت. FBC: Firebreak تابستان امسال برای پلی استیشن 2 ، سری X / S و رایانه های شخصی در سری Xbox منتشر می شود.