انتقادات و نمرات Shadow Labyrinth منتشر شده است. به بخش نتیجه گیری مجلات خاص بپیوندید.

Gimfa ، و همچنین پایان Ambaro ، بررسی خود را منتشر کرد ، که ما ابتدا به آن نزدیک خواهیم شد:
Gamefa 7.5 / 10
Labyrinth Shadow یک تجربه کلانشهر مطلوب است که فراتر از آن نیست. بزرگترین جذابیت این تجربه تاریک ترین نوبت است که در حق رای دادن Pac Man اجرا شده است و توانست دنیای مرموز و یک داستان مرموز را ایجاد کند. از طرف دیگر ، تلاش تولید کنندگان برای ایجاد معنای این تجربه مهم با ساختار کلاسیک گیم پلی Pac Man قابل تحسین است و می تواند یکی از نیروهای خلاقیت آنها در این زمینه باشد. سیستم کنترل بازی با وجود مدیران مختلف ، از عدم تنوع در اسلحه و نحوه تعامل با سیستم رنج می برد. علاوه بر این ، اجراهای سینوسی بازی در اجرای برخی از باس ها و محیط ها باعث می شود که لابیرنت سایه نتواند در کنار برخی از آثار پیشرو ژانر بایستد ، اما همیشه یک تجربه مطلوب است که به ویژه برای طرفداران Pac-Man توصیه می شود.
در اینجا برخی از مطالعات منتشر شده آورده شده است:
پیکسل پر سر و صدا 9/10
در نگاه اول ، به نظر می رسد که Labyrinth Shadow تعبیر متفاوتی از Pac-Man را ارائه می دهد تا فقط مردم را شوکه کند ، اما خواهید فهمید که این بازی شامل عناصر اصلی عناوین کلاسیک در هزارتوی های مختلف ، طراحی هیولا ، تصمیم بازیکن برای انتخاب مسیر و افزایش قدرت شخصیت اصلی است. اگرچه سیستم های گیم پلی باید بهینه شوند ، Labyrinth Shadow یک Metroidism قابل تحسین است که به بهترین ژانرها می پردازد.
IGN ESPAGNE 8/10
Shadow Labyrinth یک بازیابی جالب از سری کلاسیک Pac-Man است که اسطوره ها و گیم پلی را در قالب یک ساختار متروپولیتن اعتیاد آور برمی گرداند.
GameBlast 7/10
بهترین چیز در مورد Labyrinth Shadow تبدیل ایده PAC-Man به قالب Metroïdeanie و همچنین یک مینی گامی است که قالب کلاسیک را بازیابی می کند. این اقتباس با موفقیت تاج گذاری شده است و محتوا یک بازی قدرتمند ایجاد کرده است ، اما بازی شامل لحظات مهمی نیست که فراتر از بازی های معمولی در نوع خود باشد و از طرف دیگر ، یک دید بصری بد و محیط های طولانی به هیچ وجه به آن کمک نمی کند.
Everyeye.it 6/10
بدون شک Shadow Labyrinth یک تجربه جالب است ، از این ایده ناشی می شود که ما دوست داریم بیشتر از مدرن سازی یک عنوان قدیمی کاوش کنیم و ایده هایی را که منجر به ایجاد آن شد ، بازیابی کنیم. اما متأسفانه ، این ایده به بهترین وجه ممکن اجرا نشده است. جابجایی و پیمایش آسان است ، هیچ خلاقیتی در مبارزه وجود ندارد و غذای شخصیت اصلی هیچ تاثیری در روند گیم پلی ندارد و حتی ایده های اصلی به بهترین شکل ممکن اجرا نمی شوند.