دو روز تا آزادی رسمی الدن رینگ: Nightreign ، انتقاد و نمرات این اثر بر اساس Quap منتشر شد. بخش نتیجه گیری مجلات را دنبال کنید.

قهرمان بازیکنان: 9/10
Elden Ring: Nightreign اثر خوبی است. هوادارانی که هنوز هم عطش تجربه حلقه Elden را حتی پس از راه اندازی بسته دارند ، باید برای یک کار Quap هیجان انگیز و هیجان انگیز آماده شوند.
منطقه Jugons: 8.5 / 10
این بازی یک تجربه غیر منتظره در خارج از لباس های پنیر دائمی است. با این حال ، استودیو موفق شد یک تجربه منحصر به فرد و جذاب را ارائه دهد. اگرچه این بازی به دلیل ماهیت تصادفی ممکن است خسته کننده به نظر برسد ، Eldenr Ring: Nightreign مانند نسیم جدیدی است که FormSoftware را برای بهبود و افزودن محتوای بیشتر نشان می دهد. همکاری در این تجربه سبک Soulzlake هرگز بسیار حیاتی نبوده است ، و Elden Ring: Nightreign ثابت می کند که FromSoftware تنها توسعه دهنده ای است که قادر به ایجاد انقلابی در ساختار جهانی Souls است.
VANDAL: 8.2 / 10
مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که Elden Ring: Nightreign یک بازی سه نفری است. به اشتراک گذاشتن یک بازی با یک خارجی می تواند در عنوانی که نیاز به هماهنگی بالا و اولویت دقیق اهداف دارد ، بسیار ناامید کننده باشد. عدم وجود یک حالت مضاعف ، نیروهای بازی را کاهش می دهد و حتی سخت ترین انتقادات مربوط به مفهوم آن را دلسرد می کند. حالت بازی منحصر به فرد تعادل چالش را به اندازه کافی حفظ نمی کند ، زیرا تمام جزئیات طراحی بازی برای سه گروه برنامه ریزی شده است. با توجه به این ، اگر از سبک کمپین های محاسبه شده و نبردهای حماسه پایین در بازی های FromSoftware قدردانی کنید و می خواهید خود را در این تجربه دشوار همراهی کنید ، Elden Ring: Nightreign شما را شگفت زده خواهد کرد.
IGN: 8/10
استودیوهای FromSoftware از محدوده امنیتی خود خارج شده و با یک ترکیب سبک هیجان انگیز موفق می شوند. سیستم ها و مکانیسم های آزمایش شده نسخه اصلی را با یک تجربه جذاب گیم پلی جدید ترکیب می کنند.
یوروگامر: 8/10
عنوان استودیوی چند نفره یک تجربه هیجان انگیز است که جشن موفقیتهای قبلی این توسعه دهنده است و بدون شک طرفداران قدیمی سریال Souls را مجذوب خود می کند.
Spaziogams: 7.5 / 10
این جسورانه ترین تلاش جسورانه ای برای توسعه دنیای حلقه Elden از طریق یک فرمت پویا و پویا است. پیشرفت و کاهش خطی تر در آزادی اکتشاف ممکن است طرفداران سنتی این سریال را برآورده نکند ، در حالی که افزودن عناصر سلطنتی Roglic و Bethel کاملاً با فلسفه طراحی از مفهوم FromSoftware سازگار نیست. سرانجام ، Nightreign احتمالاً مخاطبان جدیدی را به خود جلب می کند ، اما برای طرفداران سابق این سریال ، تعادل بین نوآوری و وفاداری به روح اصلی Elden Ring بهینه نمی شود.
روندهای دیجیتال: 7/10
Nightreign ، به منظور سوءاستفاده از موفقیت چشمگیر الدن رینگ در سال 2 ، تجربه جهان را به یک بازی متمرکز بر همکاری بدون نیاز به ساخت یک چرخش کامل ، توسعه یافته و هوشمند تبدیل می کند. این قانون خلاق ، با استفاده مجدد از دارایی های موجود ، یک تجربه چند نفره دلپذیر را ایجاد کرده است که علی رغم ساده سازی قابل توجه عناصر نقش بازی ، عمق استراتژیک غیر منتظره ای را ارائه می دهد. پیدا کردن نقطه اتصال واقعی با بازی نیاز به هزینه و صبر دارد ، اما برای افرادی که از خطاهای اولیه آن ناشی می شوند ، یک تجربه غنی سازی در انتظار است.
VGC: 6/10
این بازی یک تلاش اغراق آمیز و ناپایدار برای ادغام عناصر چند نفره در یکی از بهترین آثار تاریخ بازی های ویدیویی است. اگرچه عناصر Roglick می توانند در بعضی مواقع سرگرم کننده باشند ، عدم وجود تنوع کافی و سیستم جنگی ناپایدار باعث می شود این تجربه شبیه به یک تماشای ثانویه عجیب و غریب از ادامه خوب مجموعه ای باشد که آن را نامگذاری می کند.


Elden Ring: Nightreign در تاریخ 1 ژوئن 2008 برای PlayStation 2 ، PlayStation 2 ، Xbox Series X / S ، Xbox One و PC منتشر می شود.

