دیتامینر هاگوارتز Legacy اخیراً دریافتهاند که این بازی در ابتدا قرار بود شامل یک سیستم اخلاقی و شهرت باشد. با این حال، این سیستم ها در طول توسعه بازی حذف شدند.
Hogwarts Legacy امسال به دلیل ارائه یک بازی نقشآفرینی با کیفیت اکشن جهان باز با تحسین منتقدان عرضه شد. با این حال این بازی یک سری نواقص داشت که توجه برخی از طرفداران را به خود جلب کرد. به عنوان مثال، با وجود اینکه بازی به بازیکنان اجازه می دهد از هر سه نفرین نابخشودنی استفاده کنند، این نفرین ها فقط به ظاهر غیرقابل بخشش بودند و هیچ سیستم اخلاقی در بازی وجود نداشت.
حالا مشخص است که ما در ابتدا قرار بود چنین سیستمی را در بازی ببینیم، اخیراً یک دیتامینر به نام GrandTheftDiamonds ویدیویی را در یوتیوب آپلود کرده است که برخی از فایل های موجود در دیتای بازی را مشاهده می کند، این فایل ها نشان می دهد که ما قرار بوده آن را ببینیم. نوعی سیستم تنبیه در بازی برای برخی اقدامات بازیکن.
اعمالی مانند اخاذی، قلدری، خوابیدن و بدرفتاری در کلاس و سایر رفتارهای مشابه باعث کاهش امتیاز خانه شما می شود. همچنین، جرایم جدیتر، مانند کشتن یک نفر یا استفاده از نفرین نابخشودنی، منجر به احضار مقامات میشود که احتمالاً معادل یک سیستم تحت تعقیب در بازی است.
جالب اینجاست که سایر فایلهای کشفشده توسط دیتامینرها نشان میدهند که نرمافزار Avalanche در ابتدا قصد داشت سیستمی را در بازی گنجانده باشد که نوع رابطه شما با شخصیتهای دیگر را تعیین میکند. انواع مختلف روابط شامل نفرت، بیزاری، بی تفاوتی، صمیمیت، دوستی و همراهی بود.
با توجه به این اطلاعات می توان گفت که ایده های اولیه Avalanche Software برای بازی شامل بیشتر شبیه سازی جهان باز و عناصر sandbox بود. البته توسعه بازی یک فرآیند بسیار مداوم است و حذف یک سری ایده یا ویژگی های بازی همیشه اتفاق می افتد. با این حال، باید دید که آیا نرم افزار Avalanche این ایده ها را در یک دنباله احتمالی دنبال خواهد کرد یا خیر. با توجه به فروش فوق العاده میراث هاگوارتز، ادامه آن اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.
Hogwarts Legacy در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است. این بازی در تاریخ 14 نوامبر بر روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.