Tech2 اخیراً خرید 13 میلیارد دلاری Zynga را تکمیل کرده است. شرکت مذکور در زمینه بازی های موبایلی فعالیت می کند و بدون شک این خرید باعث تقویت جایگاه تیک تو در این بخش خواهد شد.
در نهایت، این مصرف کننده است که رای می دهد، و اگر ما موفقیت های بزرگ ایجاد کنیم، مصرف کنندگان ظاهر می شوند و هیچکس نمی تواند آنها را از ما بگیرد. یک شرکت سرگرمی نقطه مقابل یک شرکت کالایی است و هر عنوان به تنهایی ایستاده است. بنابراین در رقابت با هیچ چیز دیگری نیست و در عین حال به نوعی بسیار رقابتی است. به عبارت دیگر ما در رقابت با همه چیز و هیچ چیز هستیم. شما نمی توانید یکی از عنوان های ما را با عنوان دیگری جایگزین کنید.
زلنیک در مصاحبه ای با یاهو نیوز گفت که از خرید Activision حمایت خواهد کرد زیرا معتقد است این شرکت ها در رقابت مستقیم با یکدیگر نیستند. از سوی دیگر، او همچنین اشاره کرد که رقابت بخش سالمی از صنعت بازی است.
خرید Activision توسط مایکروسافت، آن را به سومین شرکت بزرگ در صنعت بازی تبدیل خواهد کرد.
Strauss Zelnick، مدیرعامل Take-Two Interactive، حمایت خود را از تصاحب Activision Blizzard توسط مایکروسافت اعلام کرده است.
زمانی که مایکروسافت اعلام کرد که اکتیویژن بلیزارد را به قیمت 68.7 میلیارد دلار خریداری می کند، مقیاس این معامله همه چیز را منفجر کرد. به طور خاص، سونی به دلیل نگرانی در مورد انحصار فرانشیز Call of Duty با این خرید مخالفت کرد. با این حال، برخی از شرکتهای بازی از طرفداران خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت هستند و آخرین مورد، Tik To Interactive است که استراوس زلنیک، مدیرعامل آن معتقد است این معامله به نفع صنعت بازی خواهد بود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری