اندرو ویلسون ، مدیرعامل EA ، به طور غیرمستقیم از عدم موفقیت اژدها سن لو والگوارد در داشتن عناصر جهت خدمات و آنلاین خبر داد.
![تبلیغ](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2024/12/240200.gif)
ویلسون در اظهارات خود گفت که برای فروش بازی های بیشتر و فراتر از مخاطبان اصلی ، ویلسون گفت که آنها باید “داستان های با کیفیت” را با “نیازهای بازیکنان جدید” ترکیب کنند. وی این درخواست ها را به عنوان دنیاهای مشترک و “تعامل عمیق تر” توصیف کرد.
اژدها سن حجاب در یک نسخه موفق و موفق موفق شد و توانست در مورد انتقاد و کسانی که آن را زندگی کرده اند ، نظر مثبتی بدست آورد. با این حال ، این بازی مخاطبان بیشتری در بازار فعلی نداشت.
استوارت کانفیلد ، مدیر مالی EA ، با ویلسون موافق است و گفت: “
در گذشته ، حساب های Bloody بهترین راه در صنعت برای ارائه IP های محبوب به بازیکنان بود. عملکرد مالی Veilguard نشان می دهد که دیدگاه های فعلی صنعت در حال تحول و افزایش اهمیت کار ما برای تمرکز دوباره بر فرصت های بزرگ است.
Dragon Age Le Veilguard قرار بود اثری باشد که در شروع توسعه متمرکز است ، اما پس از موفقیت آثار به یک بازیکن مجرد مانند Star Wars Jedi: Order Fallen و عدم موفقیت بازی ها توسط سرویس مانند HYMN ، توسعه بازی ها در سال ششم دوباره آغاز شد. این بازی سرانجام در طول سال 2 و پس از پنج سال توسعه منتشر شد و اگرچه توانست انتقاد را به خود جلب کند ، اما نتوانست به انتظارات مالی EA برسد.