لینا روپرت ، مدیر سابق انجمن بونگی ، گفت که مدیریت استودیو مسئولیت بازی Lightfall Destiny 2 را بر عهده دارد.

Lightfall Destiny 2 در تاریخ 6 فوریه منتشر شد و نتوانست انتقاد و مردم را به خود جلب کند ، و حتی بسیاری از طرفداران آن را ضعیف ترین گسترش بازی می دانند و از تاریخ آشوب آور و شخصیت منفی آن انتقاد می کنند.
این واکنش ها نه تنها به استودیو بلکه به درآمد وی نیز آسیب می رساند. براساس گزارش ها ، Destiny 2 ، همانطور که Bungie انتظار آن را داشت ، درآمدی نبود و تقریبا نیمی از سود مورد انتظار وی عقب مانده بود. دلیل این امر این بود که بسیاری از مخاطبان اندکی پس از انتشار مسابقه ، آزمایش با آن را متوقف کردند. در نتیجه ، حدود 5 کارمند ، از جمله جانباز استودیو ، شغل خود را از دست داده اند.
اکنون لینا روپرت ، که هنگام تنظیم قدرت بانجی در ماه اکتبر ، شغل خود را از دست داد ، در توییتر به عنوان سالگرد سالگرد بسته سبک نوشت:
بد بود که مدیران استودیو می خواستند شکست بخورند. اگر تیم به درستی پشتیبانی می شد ، نورپردازی عناصر عالی و جذاب داشت. من همیشه به تیم افتخار می کنم. مکانیسم پیچشی مانند یک مرد عنکبوتی همیشه جذاب است.
اگرچه روپرت روشن نکرده است ، اما اظهارات وی حاکی از تفاوت های احتمالی بین کارفرمایان Bungy و توسعه دهندگان بازی در هنگام کم نور است. احتمالاً به دلیل رهبران استودیو ، محتوای بازی ناقص مانده و هیچ ارتباطی با ناامیدی طرفداران ندارد.
این اولین بار نیست که لیانا روپرت گفت مشکلات موجود در استودیوهای Bungie است. او قبلاً در فرم نهایی و جاه طلبی های غیر ضروری تیم توسعه به میل لنگ مراجعه کرده بود.
