یکی از اعضای سابق Rockstar می گوید که GTA 6 با اثری مانند Witcher 3 بدون اشکال بسیار متفاوت است.

در طی مصاحبه با پادکست کیوی Talkz و در ویدئویی که اکنون از دسترس خارج است ، مایک یورک ، GTA 5 و Red Dead Redemption 2 ، گفت که اثر جدید (GTA 6) “غیرقابل پیش بینی است و این بازیکن غیرقابل پیش بینی است بشر
وی همچنین توضیح داد كه به دلیل دیدگاه خود در مورد جهان و شباهت او به یك شهر واقعی با افراد واقعی ، ما با یك كار منحصر به فرد هستیم. به گفته مایک یورک ، محیط متراکم و پرجمعیت شهر همان چیزی است که بهینه سازی GTA 6 را با سایر عناوین جهان بسیار متفاوت می کند و این عملکرد باعث می شود دنیای Roxstar کاملاً متفاوت از بازی های جهان مانند Witcher باشد.
یورک در مورد آن گفت
بسیاری از اتفاقات ممکن است در بازی اتفاق بیفتد تا زمانی که یک بازیکن به طور تصادفی این رویدادها را امتحان کند. وقتی در GTA 5 کار کردم ، فقط هر روز بازی را به مدت 1 تا 2 ساعت در روز آزمایش می کردیم.
Witcher 3 ممکن است یکی از زیباترین و ظریف ترین دنیای باز در بین بازی های ویدیویی داشته باشد ، اما اگر کمی دقیق تر فکر کنید ، کارتهای بزرگ سرقت را حتی دشوارتر به نظر می رسد. جمعیت مردم ، خیابان های شلوغ ، ترافیک هوایی ، حیوانات و اکوسیستم های زیر آب. البته نباید فراموش کنید که چگونه برخی از NPC ها در اولین تریلر برای GTA 6.
بنابراین جای تعجب آور نیست که مایک یورک انتظار دارد GTA 6 در زمان انتشار تنها با 2 تصویر در ثانیه کار کند و بهترین امید ما برای حالت 2 قاب نسخه نهایی بازی در رایانه شخصی است.