یوبی سافت به تازگی ویدیویی مفصل از پارکور در Assassin's Creed Shadows منتشر کرده است که حرکات جدید و متنوع زیادی را به نمایش می گذارد. با این حال، Simon Lemay-Comtois، کارگردان بازی، واقعیت جالبی را فاش کرد: «همه سطوح و موانع را نمی توان تکمیل کرد. »
این یک تغییر بزرگ نسبت به عناوین قدیمی است، اما مطابق با Assassin's Creed Mirage، که در سال 2023 منتشر می شود. Komtoys ادامه داد که این یک “توسعه بزرگ” برای توسعه تیم است، که به معنی مسیرهای پارکور متمرکزتر، طراحی بهتر و موارد دیگر است. کنترل اینکه نائو کجا می تواند برود و یاسوکه کجا نمی تواند. این تصمیم باعث متمایز شدن سبک بازی این دو شخصیت نیز خواهد شد.
این تضمین می کند که هنوز می توان از بسیاری از سطوح بالا رفت (گجت Grappling Hook به این امر کمک می کند). با این حال، یافتن “نقاط شروع معتبر” برای مسیرهای پارکور دشوارتر از عناوین اصلی اخیر به نظر می رسد، که یک نقطه قوت است. با این حال، میراژ به دلیل مکانیک های پارکور مشابهی که ارائه می کرد به طور گسترده مورد تحسین قرار گرفت.
بازی Assassin's Creed Shadows در تاریخ 14 فوریه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.