پس از گیم پلی Doom: The Dark Age در رویداد Xbox Developer_Direct ، این عنوان به یکی از بازی های مورد انتظار امسال تبدیل شده است. با توجه به اولین تغییرات ذکر شده در این نمای کلی ، با تغییر توجه سرعت و تبدیل شدن به یک نیروی قدرتمند و غیرقابل توقف در قتل شیاطین ، می توان سبک تغییر گیم پلی Doom را ذکر کرد.
آیا اکنون می توانید از خود بپرسید که چه چیزی از استودیوی نرم افزار ID الهام گرفته است تا نسخه ای سنگین تر از Slayer را برای این عنوان ایجاد کند؟ این سؤال در یکی از سؤالات و پاسخهای سازماندهی شده توسط دستاورد واقعی ، توسط مدیر خلاق Doom: The Dark Ages ، هوگو مارتین پاسخ داده شد. به گفته وی ، کمیک های بتمن نقش بزرگی در تصمیم داشتند. وی همچنین فاش کرد که نام عنوان ، Doom Year Zero ، احترام به کمیک های بتمن: سال اول است.
هوگو مارتین همچنین تصمیم خود را برای الهام بخشیدن به بتمن توضیح داد:
طنز مورد علاقه من که فکر می کنم بسیاری از افراد با این کار ارتباط دارند ، طنز طنز Dark Knight از فرانک میلر است. او نسخه ای از بتمن را نشان داد که قد بلند ، خارق العاده و قوی بود. او مانند یک مخزن بود و اسلحه و تجهیزات قدرتمندی داشت. من همچنین به خودم گفتم: “من می خواهم مانند این بتمن قاتل بسازم ؛ یک قاتل سنگین و قدرتمند”.
وی همچنان به محدود کردن گیم پلی سریعتر پس از Doom Eternal و تأثیر او در عصر تاریک:
در واقع ، جایی برای اضافه کردن سرعت و نمایش حرکات بیشتر به Doom Eternal وجود نداشت. البته ، ما به Doom Eternal و بسته های اضافه شده آن بسیار افتخار می کنیم ، این بازی به خودی خود به خودی خود است ، دقیقاً مانند Doom (2016) ، اما (Doom: The Dark Ages) جنبه دیگری از قدرت خارق العاده Doom Slayer است. ما دائماً احساس سنگین و استرس او را بهبود می بخشیم. بلند ، سرسخت و قدرتمند است و می توانید آن را در مراحل انجام دهید.
DOOM: The Dark Age در تاریخ 5 مه (1 مه) برای سری X / S ، PlayStation 2 و PCS. این کار بعد از کنسول و رایانه های شخصی در بازی در بازی در دسترس خواهد بود. می توانید سیستم لازم برای انجام بازی را در رایانه های شخصی در این آدرس بخوانید.