مدیر سابق سونی ، شوی یوشیدا ، اخیراً از Récont de Bandicoot de Crash برای بازاریابی ژاپنی صحبت کرد و گفت که طراحی اصلی این شخصیت ترسناک به نظر می رسد.

براساس گزارش جدید GamesRadar ، شاو یوشیدا در مصاحبه ای در مورد برنامه های بازاریابی Bandicoot برای ژاپن و موانعی مانند تعریف مجدد شخصیتی که برای غلبه بر آنها داشت ، صحبت کرد. وی توضیح داد که Crash Bandicot در ابتدا دارای چشم های سبز و ابروهای بسیار ضخیم است که کمی ترسناک به نظر می رسید. در نتیجه ، از توسعه دهندگان دعوت شد تا چشمان او را مانند ژاپنی ها و ابروها روشن کنند.
یوشیدا همچنین توضیح داد که بدن Bandiot Crash نیز باید دوباره طراحی شود. بنابراین ، Nat Dog برای ایجاد یک پوسته پلاستیکی برای بازاریابی تصادف ژاپنی دعوت شد.
برنامه بازاریابی Crash Bandicoot در ژاپن شامل 2 ثانیه ای بود که شخصیت ها را با این آهنگ رقص می کند. یوشیدا همچنین فاش کرد که ناتی داگ ایده خود را دوست دارد ، و افزود که ایده سقوط رقص از متخصصان بازاریابی ژاپنی در افتتاح مسابقه سوم گرفته شده است.
