به گفته یک منبع نزدیک به سونی ، سونی ژاپن حدود یک هفته پس از آزادی Ghost of Yotei هزینه های تبلیغات و تبلیغات خود را کاهش داده است. به گفته این منبع ، آنها این کار را به دلیل روند ناامید کننده فروش و در تلاش برای جلوگیری از خسارات مالی در یک سهام رو به پایین به سمت پایین انجام دادند.

این منبع ، که به شرط ناشناس ماندن صحبت کرده است ، خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش گسترده پیش از تحویل و ظاهراً قوی ، شرکت داخلی سونی وضعیت بازی را غیر منتظره توصیف کرد. »او گفت.
سونی ژاپن بازاریابی Ghost of Yotei را متوقف کرده است. آنها از کاهش فروش بازی ناراضی هستند و اظهار داشتند که آنها نمی خواهند برای بازی ای که گیم پلی در حال کاهش است ، ضررهای مالی دریافت کنند.
لازم به ذکر است که این اطلاعات از یک منبع غیررسمی دریافت شده است و ادعاها توسط سونی یا پانچ مکنده تأیید نشده است. بنابراین ، تا زمان انتشار اطلاعات رسمی فروش ، این اطلاعات باید با یک دانه نمک گرفته شود. البته این شایعه با مشاهدات برخی از گیمرها و تحلیلگران بازی های ویدیویی در مورد Ghost of Yotei کاهش سریع و غیرمعمول در تبلیغات ارتباط دارد.
در توییتر ، بیننده بازی فقط در پنج روز به کمتر از 2.5 نفر کاهش یافت. Google Trends Data همچنین افت شدید جستجو را حتی در آخر هفته ها نشان می دهد ، که معمولاً زمان اوج برای یک بازی جدید است. در یک پست دیگر ، کاربر گفت که هزینه های تبلیغات سونی به احتمال زیاد در تلاش برای حفظ جریان نقدی متوقف شده است ، زیرا تبلیغات و کمپین های رسانه های اجتماعی دیگر قابل مشاهده نیستند.
این با داستان موفقیت بزرگ بازی که در برخی رسانه ها می بینیم سازگار نیست. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ، مطابق گزارش تأیید نشده در توییتر ، 1.5 میلیون نسخه از این بازی در شش ساعت اول به فروش رسیده است. در حال حاضر ، استودیوی سونی و Sucker Punch سکوت کرده است ، و این یک رویکرد متفاوت است ، زیرا موفقیت آن در هنگام انتشار Ghost of Tsushima به صورت عمومی اعلام و جشن گرفته شد.








































