من مطمئن هستم که همه این راز را می دانند، اما آن را برای توسعه دهندگان جوانی که ممکن است گم شوند، تکرار می کنم. اگر در حین توسعه از اندازه بازی خود مطمئن نبودید، بازی دیگری را بدزدید. آن را 100% کپی کنید.
آقای Dene Carter یکی از سازندگان بازی اصلی Fable اخیرا در توییتر خود اعلام کرده است که بزرگترین الهام بخش او در ساخت Fable بازی اصلی Devil May Cry بوده است. او در ابتدا در مورد خطر از دست رفتن اندازه یک بازی در طول توسعه صحبت می کرد. کارتر با اشاره به این موضوع گفت که Devil May Cry اصلی به تیم سازنده Fable کمک کرد تا از اندازه بازی خود مطمئن شوند:
یکی از سازندگان سری Fable اخیرا گفته است که چندین بازی کلاسیک ژاپنی مانند Devil May Cry و Way of the Samurai بر توسعه بازی نقش آفرینی کلاسیک LionHead تأثیر گذاشته اند.
در حال حاضر بازی جدید Fable توسط استودیو Playground Games در حال ساخت است. این بازی در تاریخ نامشخصی برای Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد و قرار است به عنوان یک راه اندازی مجدد از سری Fable عمل کند. اطلاعات بیشتری برای این بازی در دسترس نیست.
به گفته کارتر، بازی اصلی Devil May Cry از مناطق نسبتا کمی استفاده کرده است. علاوه بر این، این واقعیت که بازیهای هک اند اسلش از نواحی خود دوباره استفاده میکنند نیز به روند توسعه Fable کمک کرد. عناوین دیگری که از این منظر به Fable کمک کرده اند، Silent Hill و Way of the Samurai هستند:
ما در واقع از اندازه Devil May Cry، تراکم تعاملات در Silent Hill و سبک برخوردها در Way of the Samurai استفاده کردیم تا Fable را از یک پروژه بی پایان به عنوانی تبدیل کنیم که بتوانیم بسازیم. قبل از آن، ما هرگز روی یک بازی سه بعدی کار نکرده بودیم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری