Junya Ishizaki ، مدیر Elden Ring Nightreign ، در مصاحبه جدید تأیید کرد که عمل اکشن بر اساس KUWS دارای تنظیمات باس است که از آن زمان به نسخه اصلی Elden Ring و دیگران شبیه است.

ایشیزاکی در مصاحبه ای با وب سایت Unggek گفت که این بازی باید به خوبی متعادل باشد زیرا بازی به عنوان کار چند نفره انجام شد. با توجه به سختی باس بازی ، او می گوید:
پاسخ دادن به این سؤال دشوار است زیرا Nightreign عمدتاً به عنوان یک بازی چند نفره طراحی شده است. تعادل برای ایجاد سطح مناسب تنظیمات باس با چیزی مانند حلقه Elden متفاوت است. مقایسه آن دشوار است زیرا نوع تعادل و سختی متفاوت است.
در حالی که نسخه اصلی حلقه Elden تنظیمات باس نسبتاً متعادل داشت ، سایه های افزودن Erdree تجربه بسیار دشوارتری را ارائه می داد. با این حال ، DLC ، با وجود مشکل ، بسیار موفق بود و در سه روز اول بیش از 5 میلیون نسخه فروخته شد.
ایشیزاکی توضیح می دهد که اگرچه Elden Ring Nightreign به اندازه سایه های Erdree دشوار نیست ، اما این چالش همیشه یکی از مهمترین جنبه های بازی خواهد بود. بازی ها
او می گوید:
حملات باس هنوز به اندازه سایر بازی های ما باز است و تا پایان دشوارتر می شود. مانند سایر آثار ما ، بازیکنان با ضرب و شتم باس احساس موفقیت و رضایت می کنند. Fit Bass مطمئناً بی اهمیت نخواهد بود و بازیکنان را مجبور به عبور می کند. بنابراین شما باید انتظار همان سختی را داشته باشید.
از Chemesoftware تأیید کرده است که Elden Ring Nightreign محتوای پس از آزادی خواهد داشت و انتشار DLC برای سه ماهه آخر برنامه ریزی شده است. این بازی همچنین دقیقاً برای تجربه با سه بازیکن طراحی شده است و فرصتی برای آزمایش با پشتیبانی مضاعف یا ساده نخواهد داشت.
Elden Ring Nightreign در تاریخ 5 مه (6 ژوئن) برای PlayStation 2 ، PlayStation 2 ، Xbox X / S ، Xbox One و PCS منتشر می شود.