توسعه دهندگان کره جنوبی بهترین بازی های خود را در دو سال گذشته منتشر کرده اند. عرضه موفقیت آمیز بازی هایی مانند Lies of P و Stellar Blade ثابت کرده است که چرا بازی های تک نفره همچنان جذاب هستند.

استودیوی Shift Up، توسعهدهنده Stellar Balde، اخیراً گفته است که اکثر گیمرها بازیهای تک نفره را به عناوین چند نفره یا سرویسمحور ترجیح میدهند. طبق آخرین شماره Game Informer، دیگر توسعه دهندگان کره جنوبی نیز معتقد بودند که گیمرها جذب عناوین تک نفره شده اند. در کنار سازندگان Stellar Blade، استودیوهایی مانند Round8 و Pearl Abyss روی ساخت بازی های تک نفره تمرکز کرده اند.
همه توسعه دهندگان ذکر کرده اند که بازیکنان اکنون به دنبال تجربیات جدید و تازه هستند. این نوع بازی ها نه تنها در بازار کره جنوبی عملکرد خوبی دارند بلکه در سایر نقاط جهان نیز مورد توجه قرار می گیرند.
کیم هیونگ تائه، مدیرعامل Shift Up، اعلام کرد که بازار کره تنها 5 درصد از فروش Stellar Blade را به خود اختصاص داده است. او معتقد است که مخاطبان محدودی تصمیم می گیرند که وقت خود را صرف بازی های چند نفره کنند. به همین دلیل است که در هر دوره تعداد محدودی از افراد چنین آثاری را تجربه می کنند.
در نهایت، بازیکنان جوان تر تمایل دارند عناوین خدمات محور را کنار بگذارند. اینجاست که اهمیت بازی های تک نفره آشکار می شود و چرا اکثر توسعه دهندگان کره ای استراتژی خود را تغییر می دهند. کیم هیونگ تائه همچنین گفت که رشد کنسول ها در کره جنوبی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و این بر فروش بازی ها تأثیر گذاشته است. به همین دلیل آنها در تلاش هستند تا نسخه PC بازی Stellar Blade را منتشر کنند و به پایگاه پخش گسترده تری در کشور خود دست یابند.
