Ghost of Yotei Developers در Sucker Punch Studios ، اگرچه در ایالات متحده مستقر هستند ، اما می خواهند این بازی “دیدنی محترمانه” را در ژاپن ارائه دهند.

برای نشان دادن نحوه پیشبرد ، این تیم سفرهای تحقیقاتی زیادی به ژاپن را تجربه کرده است. Ghost of Yotei ، مدیر فاکس ، با انتشار در وب سایت وبلاگ پلی استیشن اعلام شد:
من به عنوان یک آمریکایی ، من این کشور را عمدتاً از طریق هدف فیلم های کلاسیک پوپولرهای سامورایی دیده بودم. اما رفتن به آنجا احساس باد روی صورت شما ، بوی جنگل های کاج و ساکنان را القا می کند.
فاکس می گوید که Sucker Punch Studios “می خواست به واقعیت تاریخ اجتماعی احترام بگذارد ، حتی اگر باید یک داستان ساختگی در یک نسخه از Soshima ، که این یک بازسازی جزیره خاص نبوده است” گفته شود. ” بخش اعظم این کارها “با گوش دادن به مشاوران فرهنگی و انجام تحقیقات” انجام شد و آنها رویکرد مشابهی با شبح یوتی اتخاذ کردند.
ترکیبی از محیط هوکایدو “زیبایی طبیعی و احساس خطر” و همچنین داستان واقعی آن ، منطقه را به عنوان “آسان” انتخابی برای داستان بازی تبدیل کرده است. تولید کننده “دو بازدید برای جمع آوری منابع” در منطقه داشت.
فاکس می گوید که آنها به ویژه تحت تأثیر کوه یوتی قرار گرفته اند:
آنو “کوه کوه” نامیده می شود. البته ، در طول سفر ، ما در مورد قهرمان خود خیلی فکر کردیم. شنیدن نام Aino برای این کوه با ATSU مرتبط است. برای ما ، یونسی به سمبل هوکایدو تبدیل شده است. در حالی که برای آتسو بود ، این کوه نمادی از خانه و خانواده ای بود که از دست داد. روند حضور در سایت ، صحبت در مورد بازی با ساکنان و سپس ترکیب ایده های جدید چیزی بود که سفر را بسیار مولد می کرد.
فاکس ادامه داد.
به عنوان گروهی از آمریکایی ها ، تیم ما می دانست که فرهنگ ژاپنی چقدر نادان است. برای کمک به حل این مشکل ، ما با افراد زیادی روبرو شده ایم و از اماکن مهم فرهنگی بازدید کرده ایم.
