به گفته مایکل پاچر ، محقق مرکز آمار اوراق بهادار Wedbush ، طبق اطلاعات وی ، Fairgames پس از ماهها توسعه در جهنم توسعه توسط سونی لغو شد.

تلاش های سونی برای ورود به بازار خدمات زنده ، با وجود برخی استثنائات ، با شکست های زیادی روبرو شد. از بسته شدن بازی ها قبل از پایان توسعه در خروجی به عنوان یک کنکورد ، به نظر می رسد که بازی Fairgames از خدمات زنده سونی صرفه جویی نشده است. در آخرین ویدئوی خود ، مایکل پاچر از سیاست های سونی برای ایجاد یک سرویس زنده در یوتیوب انتقاد کرد: “
آنها افرادی را استخدام نکردند که می دانستند چگونه یک سرویس زنده بسازند. آنها تمام توسعه دهندگان کنسول خود را بر اساس سرویس ، به یک توسعه دهندگان خدمات تبدیل کردند که منجر به شروع و لغو جید ریموند شد.
وی همچنین تأکید کرد که موفقیت پایدار نینتندو در ایجاد آثار جدید است و گفت که استودیوهای پلی استیشن بهترین ها را نشان می دهند که وقت و منابع کافی را برای ارائه بازی های سطح بالا به جای روندهایی مانند بازی های مبتنی بر سرویس دریافت کرده اند.
به احتمال زیاد ، لغو بازی Fairgames با نظرات بد از بازی چند نفره دنبال شد. چند وقت پیش ، بنیانگذار استودیوی جید ریموند ، بنیانگذار استودیو ، استودیو را ترک کرده بود.