به نظر شما آیا Blubertim می تواند عدالت را در مورد این عنوان محبوب با بازسازی خود ادا کند؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. Silent Hill 2 به صورت انحصاری برای PlayStation 5 به مدت محدود عرضه می شود. نسخه PC یک سال پس از نسخه کنسول منتشر خواهد شد.
علاوه بر این، پیوتر بابینو، مدیرعامل بلوبرتیم میگوید که هدف اصلی تیم این است که تمام صحنهها و ویژگیهای کلاسیک نسخه اصلی را به بهترین شکل ممکن بازسازی کند. او گفت:
تحریریه ICTNN شبکه خبریدر یک ویدیوی جدید از مصاحبه پشت صحنه، تیم Bloober دیدگاه خود را برای توسعه بازسازی Silent Hill 2 و همکاری خود با Masahiro Ito و Akira Yamaoka به اشتراک میگذارد.
ما می خواهیم که Silent Hill 2 Remake همان تاثیری را که 21 سال پیش روی صنعت بازی داشت، داشته باشد. اگرچه ما می خواهیم به همان نتیجه نهایی برسیم، انتظارات بازیکنان در طول زمان تغییر می کند و برخی چیزها باید مدرن شوند. به عنوان مثال، به همین دلیل است که ما زاویه دوربین را روی شانه قرار می دهیم تا بازیکنان تا حد امکان در دنیای بازی غرق شوند.
به عبارت ساده، هدف ما بازآفرینی همه چیز از بازی اصلی است که آن را به یک کلاسیک جاودانه تبدیل کرده است. اما بیایید شکل جدیدی به آن بدهیم و بازیکنان را حتی عمیقتر از قبل به خیابانهای مه آلود سایلنت هیل ببریم.
در این ویدیو، توسعهدهنده ایدههای تیم را برای حفظ فضای منحصر به فرد Silent Hill 2 و در عین حال مدرن کردن بسیاری از ویژگیهای بازی، زاویه دوربین بر روی شانهی شخصیت اصلی را مورد بحث قرار داد. Mateusz Lenart، مدیر خلاق و طراح اصلی بازی Silent Hill 2 Remake، میگوید: