طبق یک آگهی استخدام جدید، استودیو Arkin Austin، خالق Redfall، توسعه پروژه بعدی خود را آغاز کرده است.
با توجه به وضعیت وخیم Redfall در زمان عرضه، اغراق نیست اگر بگوییم شعبه آستین Arkane در ارائه آخرین نسخه انحصاری Xbox در زمانبندیشده شکست خورده است. شاید بدبین ترین طرفداران این توسعه دهنده انتظار داشتند که Redfall حداقل شامل مکانیک های تیراندازی خلاقانه و داستانی جذاب باشد که به بازیکنان امکان می داد با دوستان خود یک تجربه همکاری داشته باشند. اما عنوان مذکور در همان ابتدای انتشار به دلیل باگ های مختلف، ایرادات فنی و دنیای خالی که حس پویایی و سرزندگی را منتقل نمی کند، محکوم به شکست بود. اکنون به نظر می رسد که شعبه آستین آرکین قصد دارد پروژه جدید خود را توسعه دهد.
همانطور که GameRant گزارش می دهد، تیم Arkin Austin اخیراً یک آگهی استخدام برای یک مهندس تولید منتشر کرده است. اگرچه استودیوهای بازی سازی مدام در حال استخدام کارمندان جدید هستند، اما نکته جالب این اطلاعیه در توضیحات آن نهفته است. توسعه دهنده Redfall در این اطلاعیه نوشت که شرکت کننده به تیم توسعه برای پروژه آینده AAA کمک خواهد کرد و در ادامه توضیح داد که کار روی پروژه در اسرع وقت آغاز خواهد شد.
سپس تیم آرکین توضیحات آگهی را ویرایش و متن آن را تغییر داد. اکنون در این اطلاعیه آمده است که این استودیو در حال استخدام یک مهندس توسعه برای پیوستن به تیم توسعه در توسعه بازی های AAA آینده برای پلتفرم های رایانه شخصی و کنسول است. اگرچه نمی توان دلیل اصلی این اقدام آرکین را درک کرد، اما به نظر می رسد کار آنها به اطمینان خاطر طرفداران از ادامه حمایت از بازی Redfall مربوط می شود. در هر صورت، نادیده گرفتن طلسم Redfall آرکین آستین سخت است. زیرا این عنوان بر روی سرویس Xbox Game Pass منتشر شد و بازیکنان زیادی منتظر بهبود کیفیت آن هستند.
در چند سال گذشته، شاهد عرضه چندین بازی در شرایط وخیم بودیم، اما سازندگان توانستهاند آن را تغییر دهند. شاید No Man’s Sky اولین نامی باشد که به ذهنتان خطور می کند، اما باید گفت که استودیو Rare نیز چنین شرایطی را با بازی Sea of Thieves تجربه کرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا استودیو Arkin موفق به بهبود وضعیت بازی Redfall می شود یا بعد از چند ماه آن را رها می کند.