Cyberpunk 2077 یکی از معدود بازی هایی است که از یک فاجعه بیرون آمده و به عقب باز می گردد.
RPG که در ابتدا یکی از بدترین بازیهای اواخر سال ۲۰۲۰ محسوب میشد، اکنون به خاطر دنیای باز، داستان سرایی و جلوههای بصری خیرهکنندهاش شناخته میشود، اما از همان ابتدا اینطور نبود. پشتکار و عزم سی دی پراجکت رد به تیم این امکان را داد که تا انتها دوام بیاورد. در حالی که بارها به این بازگشت اشاره شده است، یکی از سازندگان بازی اخیراً اظهارنظر جسورانه ای کرده است.
پاول ساسکو، طراح اصلی ماموریت های Cyberpunk 2077، در مصاحبه با Dualshockers بار دیگر در مورد مسیر ساخت جدیدترین بازی نقش آفرینی این تیم صحبت کرد.
آقای ساسکو گفت:
من می توانم بگویم این قطعاً سخت ترین دستاوردی است که ما انجام داده ایم.
وقتی از او پرسیده شد که آیا این بازگشت بزرگترین دستاورد تیم بود، ساسکو سریعاً پاسخ داد. با این حال، او همچنین در مورد مشکل بزرگ بازی در زمان عرضه صحبت کرد.
علاوه بر Cyberpunk 2077، CD Projekt Red برای The Witcher 3 نیز شناخته شده است که نه سال پیش استاندارد جدیدی را برای بازیهای RPG جهان باز تعیین کرد. با این حال، سازنده می گوید که بازگرداندن اعتبار آخرین بازی این استودیو یک دستاورد بزرگتر بود.
جالب اینجاست که ساسکو به این موضوع اشاره کرد که اگر Cyberpunk 2077 در وضعیت فعلی منتشر میشد، او The Witcher 3 را یک دستاورد بزرگتر میدانست.
بنابراین، سازنده تاکید کرد که مبارزه شدید و شرایط غیرممکن باعث شده است که این موفقیت بسیار فراتر از هر چیزی که تیم در گذشته به دست آورده است.