استودیو Starbreeze توسعه Payday 3 را در سال 2016 تأیید کرد و هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار تعیین نکرده است (اگرچه روند توسعه به دلیل همهگیری Covid-19 با مشکل مواجه شده است). با این حال، ممکن است به زودی شاهد این اتفاق باشیم. رئیس استودیو در مصاحبه ای با IGN گفت که توسعه بازی بسیار خوب پیش می رود و بار دیگر بر عرضه عنوان مذکور در سال 2023 تاکید کرد.
نظرت راجع به آن چیست؟
من می خواهم جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارم، اما در حال حاضر امکان پذیر نیست. تنها اطلاعات دیگری که در مورد بازی ارسال کرده ایم، تاریخ انتشار 2023 است، اما اطلاعات بیشتری را ارسال خواهیم کرد. اتفاقات جالبی در راه است.
شورگن در مورد انتخاب انگلستان برای استودیوی جدید این شرکت گفت:
تحریریه ICTNN شبکه خبریاستودیو Starbreeze برنامه های دیگری دارد و شعبه انگلیسی جدید آن در حال توسعه دو آدرس IP جدید است. آقای Sjogren گفت که این شرکت به دنبال آدرس های IP بیشتری است.
با فناوری Payday 2، ما نمیتوانستیم نسخه کنسول را به خوبی نسخه PC بسازیم. و با موتور بازی مانند Unreal Engine، به جای فناوری، روی بازی تمرکز خواهید کرد.
آقای Tobias Sjögren، رئیس تیم سازنده Payday 3، نتوانست جزئیات بیشتری در مورد بازی به اشتراک بگذارد، اما قول داد که چیزهای جالبی در راه است.
لازم به ذکر است که Starbreeze در مصاحبه با IGN اشاره کرد که Payday 3 توسط Plaion با برچسب Prime Matter منتشر خواهد شد. علاوه بر این، گفته شد که توسعه بازی بدون دخالت تیم Overlill ادامه خواهد داشت و فضای این اثر دیگر «نسخه زنده و بزرگ نیویورک» نخواهد بود. ظاهراً از همین شهر در مقیاس کوچکتر استفاده خواهد شد.
او همچنین اشاره کرد که آنها همچنان بر محتوای پس از انتشار برای عناوین بعدی متمرکز خواهند بود:
آقای شورگن همچنین در مورد تغییر موتور بازی به Unreal Engine صحبت می کند و در مورد “شرایط سخت” فناوری بازی Payday 2 صحبت می کند.
اگر پس از انتشار به طور مداوم مطالب تازه و بیشتری را پست نکنیم، مرتکب اشتباه بزرگی شده ایم.
یکی از محورهایی بود که به آن نیاز داشتیم. فکر میکردم این فرصت خوبی است تا افراد بیشتری را از صحنه بازی شگفتانگیز بریتانیا به Starbreeze متصل کنم و فکر میکنم داشتن یک دفتر در آنجا به این امر کمک خواهد کرد.