IGI: Origins اولین بار در نوامبر 2019 رونمایی شد و طبق گفته Steam همچنان انتظار می رود در سال 2022 منتشر شود. با این حال، گزارش امروز Enad Global 7 این بازی را در لیست عناوین امسال قرار نمی دهد.
او ادامه داد:
او تشخیص داد:
در Antimeter Games، ما کاملا متعهد به ارائه بهترین تجربه بازی برای بازیکنان خود هستیم. به عنوان بخشی از این ابتکار، تیم ما سخت کار کرده است و خوشحال است که بهروزرسانیهای پروژههای در حال انجام خود را به اشتراک بگذارد. در همان لحظه، ما با هیجان اعلام می کنیم که به Unreal Engine 5 ارتقا داده ایم! ما مطمئن هستیم که به روز رسانی موتور ما تأثیر قابل توجهی بر بازی های ما خواهد داشت و تضمین می کند که به قول خود عمل می کنیم.
در نهایت، همانطور که ما تلاش خود را بر روی ساخت IGI: Origins متمرکز می کنیم، توسعه سال 83 را برای مدت طولانی متوقف خواهیم کرد. ما معتقدیم که گرد هم آوردن کل تیم به ما امکان می دهد تا کیفیت بازی در Origins را بهبود بخشیم. تیم ما در مورد امکاناتی که آخرین فناوری Unreal Engine میتواند برای بازیهای ما به ارمغان بیاورد بسیار هیجانزده است و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد توسعه خود در ماههای آینده هستیم.
اوایل این ماه، توسعه دهنده بریتانیایی Antimeter Games که بیشتر به خاطر ساخت Rising Storm و Rising Storm 2: Vietnam شناخته می شود، اعلام کرد که برای ساخت بهتر پروژه های آینده خود به Unreal Engine 5 ارتقا خواهد یافت. Rich Barham، مدیرعامل Antimeter Games نیز اذعان کرد که توسعه بازی های مختلف متوقف شده است تا استودیو بتواند به طور کامل بر روی تکمیل IGI: Origins تمرکز کند. در بیانیه رسمی این شرکت آمده است:
تحریریه ICTNN شبکه خبریشرکت AntiMatter Games اعلام کرده است که با تمرکز بر روی IGI: Origins به موتور گرافیکی Unreal Engine 5 روی آورده است.
با در نظر گرفتن این موضوع، ما رویکرد خود را تغییر خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای اطمینان از بهترین تجربه IGI: Origins انجام خواهیم داد. این بازی تاکنون از طرف جامعه ما حمایت قوی دریافت کرده است و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر هستیم. در عین حال، ما به ارائه بهروزرسانیهای منظم در کانال YouTube خود ادامه خواهیم داد.