Bloob Team Team Studios رسماً تأیید کرده است که بازسازی بازی Silent Hill 1 در حال حاضر در حال تولید است. این خبر در طی یک جلسه سؤال و پاسخ اخیر با سرمایه گذاران اعلام شد ، که در آن استودیو همچنین در مورد عملکرد IP جدید خود ، Cronos: The New Dawn بحث کرده و وضعیت سایر پروژه های توسعه را شرح می دهد.

به گفته مدیران تجارت ، تیم Bloober در حال حاضر با دو تیم اصلی تولید ملی همکاری می کند. یکی از این تیم ها منحصراً روی Remake Silent Hill 1 تمرکز دارد ، در حالی که تیم دیگر روی یک پروژه جداگانه و محرمانه کار می کند. علاوه بر این ، استودیو فاش کرده است که پنج نفر دیگر به لطف همکاری ثانویه توسعه یافته اند.
این تأیید ، ابهامات هواداران را که از زمان اعلام اولیه بازسازی کونامی با همکاری تیم Blyber منتظر اخبار بودند ، از بین می برد. اگرچه استودیو تاریخ انتشار یا جزئیات گیم پلی مورد انتظار Silent Hill 1 را به اشتراک نگذاشته است ، اعلام این پروژه در مرحله تولید کامل نشان می دهد که روند تولید به خوبی پیش می رود. علاوه بر این ، با توجه به تجربه استودیو در توسعه بازسازی Silent Hill 2 ، انتظار می رود که بازسازی Silent Hill 1 باید زمان کمتری داشته باشد.
جلسه با سرمایه گذاران همچنین اطلاعاتی در مورد Cronos ارائه داد: The New Dawn ، آخرین IP که به تیم Bloob اختصاص داده شده است. مدیران اظهار داشتند که این بازی بعد از اولین هفته اول خود حدود 2.5 نسخه فروخته شده است و کنسول پلی استیشن بیشترین سهم فروش را داشت. سهم بستر بخار حدود 2 ٪ از کل فروش بود.
استودیو در پاسخ به این سؤال که آیا Cronos افزودن بیشتر بارگیری ، سوئیت ها یا محتوا را دریافت می کند ، تأکید کرده است که در حال حاضر هیچ برنامه توسعه فعال فراتر از تلاش های فعلی بازاریابی وجود ندارد. با این حال ، رهبران تأکید کردند که این IP پتانسیل بالایی برای رشد آینده دارد و می تواند به روش های مختلفی توسعه یابد.
علاوه بر این ، با وجود موفقیت نسبی کرونوس ، تیم بلوبر اعتراف کرد که هنگام راه اندازی محصولات ، همیشه سطح ناامیدی وجود دارد. با این حال ، آنها گفتند که این پروژه باعث تقویت موقعیت شرکت در بازار و بازیکنان می شود و دارای مزایای طولانی مدت است.
با پیشروی پروژه Remake Silent Hill 1 تحت نظارت یک تیم کاملاً متمرکز ، به نظر می رسد تیم Bloob بین پروژه های اصلی لیسانس (به عنوان ساکت هیل با همکاری کونامی) و توسعه IP خود متعادل است.