Resident Evil Requiem معتقد است که بازیکنان غربی احتمالاً تجربه شخص اول را در شخص سوم ترجیح می دهند.

در مصاحبه ای با وب سایت Denfaminicogamer که توسط وب سایت Automaton ترجمه شده است ، Akifumi Nakanishi ، مدیر Resident Evil Requiem ، گفت که هواداران ژاپنی که با بازی های نقش کنسول سوم مانند Dragon Quest بزرگ شده اند ، به طور کلی نسخه نسخه ی نمایشی Requiem را تجربه می کنند.
اگرچه Resident Evil Requiem تا سال آینده منتشر نشده است ، اما نسخه تظاهرات آن در Gamescom در آلمان و نمایش بازی توکیو در ژاپن در ماه های اخیر در دسترس عموم است. کارگردان پس از حضور در دو نمایشگاه و تماشای بازیکنان باتجربه ، تفاوت بین انتخاب ها را در هر مکان مشاهده کرد و این را به سبک عموم دوران کودکی نسبت داد.
ناکانشی معتقد است که این اختلافات بسیار مهم است و در عین حال محبوبیت بازی های تیراندازی در غرب را در برابر نقش های کنسولی در ژاپن برجسته می کند. با این حال ، وی ادامه داد که این روند در حال تغییر است و محبوبیت بازی هایی مانند Minecraft و Apex Legends را در بین بازیکنان جوان ژاپنی برجسته می کند.
در Resident Evil 7 ، دوربین بازی به شخص اول رفت و این روند با Resident Evil Village ادامه یافت. با این حال ، در سالهای اخیر ، ما شاهد انتشار نسخه های کلاسیک این سریال ، از جمله بازسازی Resident Evil 4 در طول سال 2 هستیم. Requiem اولین عنوان این مجموعه خواهد بود که به بازیکنان اجازه می دهد تا یک تجربه سوم یا تجربه اول را تجربه کنند.
Resident Evil Requiem در 4 فوریه (6 مارس) برای پلی استیشن 2 ، Xbox Series X / S ، Nintendo Switch 2 و PCS منتشر می شود.