به نظر می رسد کمپانی CD Projekt Red قصد دارد در ادامه بازی Cyberpunk 2077 برخلاف نسخه اول از یک روایت کاملاً منشعب و منشعب استفاده کند.
در طول قسمت دوم پادکست AnsweRED، CD Projekt RED در مورد درگیری بین شخصیت Geralt در سری The Witcher صحبت کرد. اگرچه او در این سری و V در Cyberpunk 2077 شخصیت های تعریف شده ای هستند، اما همه چیز را می توان به عنوان یک روایت منشعب ارائه کرد. کارگردان داستان، فیلیپ وبر میگوید که Cyberpunk 2077 دارای عناصری مانند مسیرهای زندگی است که به شما نوید یک روایت منشعب با شخصیتهای مختلف را میدهد، که نمونهای از آن چیزی است که تیم سازنده دوست دارد در دنباله بازی ذکر شده بهبود بخشد.
به گفته وبر، Cyberpunk 2077 به روشی بسیار منحصر به فرد آغاز می شود. حتی اگر شما می توانید یک کوچ نشین، یک سپاه، یک بچه خیابان باشید، این انتخاب مسیر زندگی تمایل دارد که در صندلی عقب باشد. زیرا سه شعبه بعد از مقدمه همگرا می شوند. سپس مواقعی پیش میآید که میتوانید دیالوگهایی را انتخاب کنید که متناسب با مسیر زندگی شما باشد. او اشاره کرد که در نگاهی به گذشته، با تجربه و زمان بیشتر، تیم توسعه آن را کمی پایینتر از نحوه پیادهسازی آن در Cyberpunk 2077 قرار میداد.
Błażej Augustynek، طراح ماموریت Cyberpunk 2077 نیز می گوید که مسیر زندگی در بازی به این صورت است که شما از مسیر خاصی آمده اید و این نوع زندگی به پایان رسیده است. این در گذشته است و اکنون شما زندگی جدیدی دارید که در مقدمه به پایان می رسد و سپس باید با عواقب آن کنار بیایید.
یک روایت منشعب بیشتر شبیه بازیهایی مانند Disco Elysium یا Baldur's Gate 3 که در آن انتخابهای شما در روایت کلی اهمیت دارند، مطمئناً دنباله جالبتری برای Cyberpunk 2077 خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد نسخه بعدی Cyberpunk 2077 وجود ندارد. CD Projekt Red اخیراً اعلام کرده است که این بازی در مراحل اولیه توسعه و طراحی مفهومی قرار دارد.
نظرت راجع به آن چیست؟
منبع: TwistedVoxel