فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود تأیید کرد که مایکروسافت جزئیات عملکرد فنی Starfield را قبل از انتشار بازی در کنسول های ایکس باکس اعلام خواهد کرد.
دو شرکت، مایکروسافت و بتسدا، پس از انتشار فاجعهبار Redfall، دورهای پر از انتقاد را پشت سر میگذارند. بازی اول شخص و جهان باز تیراندازی Redfall که جدیدترین اثر استودیو Arkane و یکی از مهم ترین انحصاری های Xbox در سال جاری به شمار می رفت، به شدت مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت و بازیکنان قرار گرفت. بدون شک مایکروسافت و بتسدا از این شکست درس های بزرگی گرفته اند که یکی از آنها شفافیت در اعلام جزئیات مهم بازی به طرفداران است.
همانطور که در گذشته شاهد بودیم، اندکی قبل از انتشار Redfall، رسما اعلام شد که این بازی در زمان عرضه از سرعت 60 فریم در ثانیه پشتیبانی نخواهد کرد. پس از آن بود که در تبلیغ این بازی و توضیحات آن در صفحه فروشگاه Xbox به پشتیبانی از Redfall با نرخ فریم 60 اشاره شد. در حال حاضر، مایکروسافت قصد دارد مسائل و جزئیات بازی Starfield را بسیار واضح تر از قبل با طرفداران به اشتراک بگذارد.
فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی های مایکروسافت، در مصاحبه اخیر با Kinda Funny Games توضیح داد که قبل از انتشار Starfield، بازی نقش آفرینی علمی تخیلی، جزئیات عملکرد فنی آن بر روی کنسول های Xbox Series X/S مشخص شده است. آشکار شده است. اعلام خواهد کرد
اسپنسر در این مصاحبه گفت که مایکروسافت پس از خرید Bethesda، پشتیبانی بهتری نسبت به Redfall در ساخت بازی Starfield ارائه کرده است. مایکروسافت و بتسدا جزئیات زیادی از بازی Starfield را برای رویداد ویژه خود در 21 ژوئن 1402 (11 ژوئن 2023) برنامه ریزی کرده اند. بنابراین امیدواریم در این رویداد اطلاعاتی در مورد عملکرد فنی و نرخ فریم نسخه کنسولی این بازی ارائه شود.
بازی Starfield قرار است در تاریخ 15 سپتامبر 1402 (6 سپتامبر 2023) برای رایانه های شخصی و کنسول های Xbox Series X/S منتشر شود.