Strauss Zelnick، مدیرعامل Tic-Toe، میگوید قرار دادن عنوانی مانند Call of Duty در GamePass، مشتریان بازیهای ویدیویی را ترغیب میکند تا حداقل برای مدتی به سرویس اشتراک بروند.
Tik-To با انتشار عناوین قدیمیتر خود از سرویسهای اشتراکی مختلف پشتیبانی میکند، اما هنوز یک بازی جدید AAA را در روز راهاندازی به این سرویس ارائه نکرده است و چندان مشتاق این ایده نیست. زلنیک در سال 2022 در این باره گفت:
این برای ما چندان منطقی نیست، زیرا از منظر اقتصادی فکر نمیکنیم مشتریان حاضر به پرداخت هزینه برای خدمات اشتراک باشند و نمیتوانیم این ریسک را بپذیریم.
اما با حداکثر سرمایه گذاری و تمرکز Xbox بر روی Game Pass و Call of Duty: Black Ops 6 که در آن سرویس در روز عرضه عرضه می شود، آیا Zelnik فکر می کند نگرش مشتریان تغییر خواهد کرد؟ زلنیک در این باره گفت:
من فکر می کنم ارائه یک بازی پریمیوم پرچمدار در یک سرویس اشتراک در روز راه اندازی، حداقل برای مدتی مشتریان را به سمت خدمات اشتراک سوق می دهد. با این حال، چنین رویدادی رویکرد ما را تغییر نمی دهد، زیرا ما تصمیمات منطقی می گیریم.
گفتگوی Zelnik با GamesIndustry.biz درست پس از گزارش مالی اخیر شرکت Tik-To انجام شد. گزارشی که به وضوح نشان می دهد که این شرکت در سه ماه گذشته رشد کرده است. با این حال، امسال برای تیک تو بسیار آرام است. GTA Online و NBA 2K مانند سال های گذشته رشد خوبی نداشتند، اما این عدم رشد با موفقیت Tic-Toe در بازی های موبایل جبران شد.