ناشر بازی Elden Ring: Nightreign ، Namco Band ، اخیراً آماری را در مورد تست شبکه بازی ماه گذشته منتشر کرد و این نشان می دهد که بازیکنان برای پایان دادن به آن به چالش کشیده شده اند.

این بازی آنلاین ، به مدت سه روز ، در فضایی رخ می دهد که بازیکنان باید هر شب باس را شکست دهند تا قدم بعدی را بردارند. با این حال ، فینال پایین این چرخه – “گلادیوس ، جانوران شب” – فقط 2.5 بار شکست خورد. ناشر تعداد کل بازیکنان را اعلام نکرده است ، اما با بررسی سایر آمار می توانیم محبوبیت این آزمون را تصور کنیم.
به عنوان مثال ، در مجموع 2.3.5 حمله برای نجات بازیکنان در زمین استفاده شد. از آنجا که حدود سه ضربه (و گاهی اوقات بیشتر) برای راه اندازی مجدد یک بازیکن ضروری است ، این تعداد حاکی از حدود 1.5 میلیون احیا است.

علاوه بر این ، مینی بوس های پراکنده در دنیای بازی بسته به ظاهر آنها در چرخه روزانه ، بین 2.5 تا 2.5 بار شکست خورده اند.
سرانجام ، رون ها در طول آزمایش از بین می روند که پس از مرگ بازیابی نشده است. این تعداد حاکی از مرگ و میر بسیاری است.
به طور کلی ، به نظر می رسد بازیکنان در درک مکانیسم های nighterign مشکل داشته اند. انتقال به حالت COOP آنلاین و سرعت سریعتر می تواند برای بازیکنان یک چالش ایجاد کند. چه به دلیل توضیحات بد متعالی و چه زمان ناکافی برای تسلط بر بازی در طول آزمون.
و در حالی که برخی از بازیکنان حتی نتوانسته اند وارد بازی شوند. اولین جلسه چندین آزمایش این هفته یک فاجعه بود. به طوری که بازیکنان به هیچ وجه نمی توانند روی مچ دست بگیرند. این مشکل برای بقیه هفته حل شد.
