به نظر می رسد کمبود نیروی انسانی و تعداد بیش از حد مشاوران باعث ایجاد مشکلاتی در روند تولید Forza Motorsport شده است.
مایکروسافت در مورد Forza Motorsport و پیشرفت عظیمی که در سری مسابقات خود به ارمغان خواهد آورد، صحبت های زیادی کرده است و نه تنها از نظر بصری، بلکه از نظر واقع گرایی نیز بهبودهایی را نوید می دهد. بنابراین جای تعجب نیست که وقتی بازی پس از شش سال توسعه عرضه شد، انتظارات طرفداران بالا بود.
متأسفانه به سرعت مشخص شد که همه چیز آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نمی رود. بسیاری از عناصر حیاتی بازی مورد انتقاد قرار گرفتند و بسیاری از ما در این فکر مانده بودیم که پشت صحنه چه اشتباهی رخ داده است. چگونه Forza Motorsport به این شکل ظاهر شد؟
حداقل یکی از توسعه دهندگان اکنون جزئیات بیشتری در مورد یکی از بسیاری از احتمالات در مورد اینکه چرا بازی در چنین وضعیت بدی منتشر شده است، فاش کرده است. وی در مصاحبه ای به فشار زیاد، کادر محدود و تعداد زیاد مشاوران اشاره کرد.
توسعه دهندگانی که توسط مایکروسافت با قراردادی با مدت معین و بدون هیچ مزایا یا بیمه ای استخدام شده بودند، فقط می توانستند 18 ماه کار کنند و سپس مجبور شدند 6 ماه مرخصی بگیرند.
او همچنین توضیح می دهد که چگونه کار به شدت متوقف شد، مشکلی که در Turn 10 Studios تکرار می شود. این امر بر انتشار داخلی اطلاعات در مورد بازی و موتور بازی تأثیر منفی گذاشت.
توسعه دهنده فکر می کرد قرارداد او به جای یک سال، 18 ماه است و تنها کاری که مایکروسافت مایل بود برای او انجام دهد تمدید قرارداد برای چند ماه بود. او همچنین گفت:
متاسفم برای همه همکارانم که می توانستم به آنها کمک کنم اما زمان به من اجازه نداد. تمام دانش و پیچیدگی هایی که در مورد موتور بازی به دست آورده بودم صرفاً به این دلیل از بین رفت که وقت لازم برای نوشتن مستندات را نداشتم و مجبور بودم یک آهنگ را کامل کنم.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.