استودیوی فرانسوی Sandfall Interactive کمی بیشتر از منابع الهام بخش خود در اوایل این ماه صحبت کرده بود ، و اکنون ، مدیر خلاق ، Guillaume Broche ، از یک بمب غول پیکر در بازی استودیوی Ghibli الهام گرفته شده است.

هنگامی که از آنها سؤال شد که چگونه از فرهنگ ژاپنی و رسانه های آن الهام گرفته شده اند ، بارواش توضیح داد که افراد این استودیو حداقل پنج بار فیلم های استودیویی Ghibli را تماشا کرده اند. وی همچنین خاطرنشان کرد: آهنگساز ، لورین تستارد ، از موسیقی فیلم مانند پرنسس مونونونوک ، همسایه من توتورو و سرویس تحویل کیکی به کارگردانی جو هسی الهام گرفته است.
با توجه به سبک هنری ، بروش توضیح داد که تیم توسعه در تلاش است تا ماجراجویی و تعجب فیلم های استودیوی غیبلی را به تصویر بکشد. او فیلم هایی مانند Spirite Away و قلعه متحرک Howl را از این دیدگاه نشان داد. او در ادامه گفت
کارگردان ما فرهنگ ژاپنی را خیلی دوست ندارد ، بنابراین هر بار که در مورد آن صحبت می کنیم ، او با توجه به سلیقه غربی خود پیشنهاد می کند. من همچنین سعی می کنم تحت تأثیر فرهنگ شرقی قرار بگیرم و نتیجه این تعامل ترکیب عجیب و خاصی است که ما ایجاد کرده ایم.
François Morris ، تهیه کننده بازی و بنیانگذار Sandfall Interactive ، پیش از این در مورد برخی از منابع الهام بخش Clair Obscur: Expedition 33 صحبت کرده بود. بازی بازی نقش آفرینی تحت تأثیر بازی های کلاسیک مانند سری Final Fantasy بود. به طور خاص ، نسخه های 1 ، 2 ، 2 و 2 که موریس به طور خاص از آن یاد کرد. علاوه بر این ، Sekiro: Shadow Die Twice منبع دیگری از الهام است. به خصوص در مورد گزینه های دفاعی ، زیرا بازیکنان با فشار دادن دکمه ها مطابق تقویم دقیق قادر به استفاده از پری خواهند بود:
اینها بازی های مهم کودکی برای مدیر خلاق Gium ما هستند. او با الهام از نسخه های 1 ، 2 ، 2 و 5 از سری Final Fantasy ، او می خواست با یک کمپین اشراف یک بازی مدرن ایجاد کند. منابع الهام بخش ما حتی عمیق تر شده اند ، با این حال ، سری Final Fantasy و بازی بازی ژاپنی منبع اصلی الهام ما هستند. سیستم دفاعی عمدتاً تحت تأثیر Sekiro و بازی های نرم افزاری و یک لحظه و مهارت است.
CLEAR MINCURE: Expedition 33 در تاریخ 5 آوریل برای PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و PC منتشر می شود.
