با انتشار نسخه بتا Battlefield 6 ، هزاران نفر از طرفداران آن را زندگی کردند. در همین حال ، برخی از بازیکنان فکر می کنند که محیط و کارت های این بازی اندک است. این با واکنش مدیر طراحی بازی روبرو شد.

در مصاحبه اخیر با VGC Media با Shashank Uchil ، مدیر Battlefield 6 و Fasahat Salim از استودیوی Criterion Games ، آنها افت کارت در بازی را یک تصمیم آگاهانه دانستند. به نظر می رسد که این کار با هدف بازیکنان بیشتری به سبک خاص بازی انجام شده است ، ضمن اینکه اندازه کارت را کاهش می دهد در حالی که یک محیط متراکم تر ، جالب تر و مخرب تر را فراهم می کند. sheshank ochil می گوید:
ما می خواستیم یک کارت مناسب برای هر نوع بازیکن طراحی کنیم. بعضی اوقات بازیکنان دوست دارند در نقش سربازان پیاده نظام ظاهر شوند و ما باید اطمینان حاصل کنیم که برای این بازیکنان پروژه های خوبی داریم.

با این حال ، رشد سریع سخت افزار و بازی های Bethel Royal باعث شده بازیکنان بازیکنان بسیار بزرگتر و گسترده تر از عناوین قبلی باشند. Sheshkan به گفتن ادامه می دهد:
نردبان کارت همه چیز نیست و معیار منافع کارت نیست. اگر کارت بسیار بزرگی درست می کنید ، باید آن را با اجزای مختلف پر کنید. این باعث می شود بازی مانند عناوین کلاس جهانی به نظر برسد و شما نباید در بعضی از قسمت های کارت کار کنید.
به عبارت دیگر ، تیم طراحی Battlefield 6 به جای تمرکز روی اندازه و اندازه کارت ، بر کیفیت و جزئیات کارت تمرکز دارد.
مسابقه نبرد 6 در 5 اکتبر (اول اکتبر) برای PC ، PlayStation 2 و Xbox Series X / S.