نینجا گیدن 4 بدون شک یکی از عناوین مورد انتظار سال است. به تازگی ، توسعه دهندگان بازی ، Ninja Petiomgames ، بر محیط سایبر اسپانیایی و الهام بخش آنها برای کار تأکید کردند.

همانطور که می دانید بخش مهمی از وقایع بازی نینجا گیدن 4 در یک توکیو خیالی و آینده نگر صورت می گیرد ، بنابراین عجیب نیست اگر سازندگان طراحی بازی از سری Blade Runner الهام گرفته شوند ، معروف به مادر جهان سایبر اسپانیایی.

در مصاحبه ای با Gamespark ، مدیران ارشد بازی گفتند که محیط نینجا گیدن 4 برای ادامه معنای سنگین بازی های قبلی طراحی شده است. این طرح به شکل باران های سنگین و مداوم با آسمان تاریک در کنار نور انجام شده است ، زیرا توسعه دهندگان می خواستند بازیکنان احساس نزدیکی به محیط خود کنند.
به گفته ماساهیرو میاوچی ، آهنگساز ارشد بازی ، وی از Blade Runner الهام گرفته شد ، بلکه از Ghost in the Shell برای طراحی عناصر در مناطق شهری نیز الهام گرفته است. این تیم با استفاده از محیط توکیو در بازی Ninja Gaiden 2 به عنوان یک مدل طراحی ، چیزی را ایجاد کرده است که نسخه سایبر اسپانیایی این مکان بر اساس تکامل طبیعی آن است. از طرف دیگر ، آنها برخی از دشمنان بازی را بر اساس فرهنگ محبوب و سنتی ژاپنی طراحی کرده اند تا به بازیکنان معنای مشخصی از ژاپن بدهند.

به طور کلی کلماتی مانند “سایبرپانک” و “ژاپنی” معیارهای اصلی طراحی نینجا گیدن 4 هستند و سازندگان حتی از آسمان خراش های گیدن 2 الهام گرفته اند. این سؤال که ساختمانهای شهری به مدت پنج سال به نظر می رسد و چگونگی طراحی سایبری های سایبری توکیو ، لذت بردن از کاوش در چنین محیطی دلسرد کننده را به وجود می آورد.
بازی Ninja Gaiden 4 در اول اکتبر (1 اکتبر) برای PS5 ، Xbox Series X / S و PC منتشر می شود و همچنین در زمان خروج به تعویق می افتد.
