اخیراً ، یک توسعه دهنده سابق Bethesda در مورد توسعه بازی و روند طراحی بازی صحبت کرد و تأکید کرد که برخی از اتفاقات خوب در بازی ها اتفاق می افتد.

طراح سابق بتسدا ، جوئل بورس و رئیس استودیو Rains می گوید که بازیکنان معمولاً از آنچه که آنها به عنوان یک طراحی بازی می دانند آگاه نیستند اما در واقع به اشتباه ایجاد شده اند. قبل از ایجاد باران های نرم ، بورس روی بازی هایی مانند سری Fallout و همچنین Skyrim کار می کرد.
جوئل برنز در مصاحبه با کنفرانس GamerAdar با توسعه دهندگان بازی ، گفت:
بسیاری از اتفاقات به احتمال زیاد اتفاق می افتد. وقتی به یک اثر کامل هنری گوش می دهید ، آن را می خوانید یا آن را بازی می کنید ، می توانید قصد و قصد عمدی نویسنده را پیدا کنید ، به خصوص اگر کار را دوست ندارید یا نه. رویدادهای خوب در بازی ها و نرم افزارها اغلب به طور تصادفی اتفاق می افتد زیرا تیم های توسعه با فناوری های پیچیده کار می کنند. این تصادفی باعث لحظه های جالب و خارق العاده ای می شود که گاهی قابل پیش بینی هستند و می توانند بر اساس بازی طراحی شوند. بعضی اوقات ما اصلاً آنها را درک نمی کنیم. این رویدادهای غیر منتظره بخشی از جذابیت و جادوی بازی ها است.
به عنوان مثال ، برخی از بازیکنان ابتدا فکر می کردند که اگر روباه های Skyrim را دنبال کنید ، به گنجینه های مخفی می رسید. اما این تئوری چند سال پیش رد شد ، زیرا معلوم شد که رفتار روباه تصادفی بوده و عمداً در بازی قرار نمی گیرد.

روباه های قسمت Skyrim برای فرار از بازیکنان برنامه ریزی شده بود و به دنبال سریعترین مسیر ممکن از طریق ترتیب واحدهای هندسی هستند. این واحدهای هندسی در بازی های سه بعدی برای نشان دادن مناطقی که بازیکن می تواند حرکت کند استفاده می شود. این واحدهای هندسی در مناطقی مانند شهرها و اردوگاه ها هدفمندتر و کوچکتر هستند و این مکان ها همان مکان هایی هستند که گنجینه ها و مبارزات محتمل تر هستند. بنابراین ، به نظر می رسید که روباه ها وقتی از شما گریختند ، شما را به گنج هدایت کردند.