ما با کمک مهندسانی که با معماری و سخت افزار کنسول آشنا هستند، از توسعه بازی پشتیبانی می کنیم. ما در بخش بهینهسازی کمک باورنکردنی دریافت کردیم که نمیتوانستیم به تنهایی انجام دهیم.
علاوه بر این، یوشیدا میگوید سونی به آنها کمک میکند تا این بازی را در سطح جهانی تبلیغ کنند. به علاوه، عدم نیاز به انتشار Final Fantasy 16 برای چندین پلتفرم به این معنی است که Square Enix نمی تواند زمان زیادی را برای مواردی مانند بهینه سازی تلف کند. داشتن پشتیبانی فنی و تبلیغاتی عامل بزرگی در تصمیم سازندگان برای تبدیل FF16 به یک انحصار زمان برای پلی استیشن 5 بود.
همه ما می دانیم که سونی پشتیبانی و تبلیغ شگفت انگیزی را برای FF16 ارائه کرده است. یوشیدا در مصاحبه ای با سایت ژاپنی 4Gamer (ترجمه شده توسط Genji_JPN در توییتر)، سعی کرد سیاست انحصاری بازی پلی استیشن 5 را توضیح دهد، زیرا معتقد است که طرفداران در وهله اول دلیل انجام این نوع معاملات با Square هستند. Square Enix را بشناسید. او می گوید:
در چند روز گذشته اخبار زیادی در مورد Final Fantasy 16 منتشر شده است. یوشیدا همچنین توضیح داد که چرا عرضه بازی روی پلی استیشن 4 امکان پذیر نیست و این بازی دارای حالت Arcade و Leaderboard خواهد بود. کارگردان، هیروشی تاکای، اعتراف کرد که ساختار بازی از God of War الهام گرفته شده است. دموی بازی تقریبا دو هفته قبل از انتشار رسمی منتشر خواهد شد.
نائوکی یوشیدا، سازنده بازی Final Fantasy 16، جزئیاتی از انحصار شش ماهه این بازی برای پلی استیشن 5 ارائه کرده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری