در حالی که CD Projekt Red همچنان به ایجاد عناوین اصلی نقش بازی مانند Cyberpunk 2 و Witcher 4 ، Marchin Ivyinsky ، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیر عاملان شرکت Adam Badovsky ، تأکید می کند که این شرکت بر روی همین تخصص تمرکز دارد و بازی های نقش را انجام می دهد.

مارتین ایوینسکی در طی یک پادکست به مناسبت دهمین سالگرد انتشار Witcher 3 ، توضیح داد که CD Projekt Red به این نتیجه رسیده است که هدف اصلی آن باید در بازی هایی که موفق به رسیدن به استودیو شده اند ، باقی بماند. به عبارت دیگر ، همان عناوین بازی در جهان.
مدیر استودیو می گوید:
در هر کاری که انجام می دهیم ، ما آموخته ایم که باید کاملاً متمرکز و دقیق باشیم. ما نمی توانیم وارد مناطق مختلفی شویم که بتوانیم زندگی کنیم یا امتحان کنیم. ما سعی کردیم و پاسخ ندادیم.
در پایان ، مارشین اوینسکی تأکید کرد که CD Projekt Red باید روی آنچه توسعه دهندگان واجد شرایط هستند تمرکز کنند و تمام قدرت خود را خرج کنند. آدام بدوفسکی همچنین با این دیدگاه موافق است و توضیح می دهد که همان فلسفه باعث شد استودیو در گذشته به سمت یک مدل چند پروژه تکامل یابد. در این مدل ، تیم های جداگانه به طور همزمان در بازی های مختلف کار می کنند.
به گفته Badowski ، تمام این پروژه ها وارد همان CD Projekt Red هستند که شامل Witcher و Cyberpunk 2077 است و توسعه دهندگان قصد دارند همان مسیر را ادامه دهند.
مدیرعامل CD Projekt Red در پایان گفت:
ما قصد داریم بازی های AAA ، بازی های کلاس جهانی و روایت ها را توسعه دهیم و این موقعیت تخصصی ما است. بنابراین دقیقاً هدف ماست.
مارشین ایوینسکی همچنین تأکید می کند که اگرچه این تصمیم بسیار ساده به نظر می رسد ، اما اجرای آن در عمل آسان نیست.
وقتی رشد می کنید ، کار سخت است. زیرا وسوسه های زیادی وجود دارد. افراد مختلف در فضای آنلاین کارهای جالبی انجام می دهند ، و ما عاشق تجربه آنها هستیم و شما فکر می کنید: “خوب ، الهام بخش عمیق بگیرید و به آنچه انجام می دهیم برگردیم” ، زیرا اگر بیش از حد پراکنده باشیم ، در صورت لزوم نمی توانیم چیزی ارائه دهیم.
شرکت لهستانی CD Projekt Red اخیراً اعلام کرد که دو پروژه مختلف در دست توسعه است.