لارا فرایر، تهیه کننده اجرایی فرنچایز Gears of War در کانال یوتیوب خود اعلام کرد که از تصمیم یوبی سافت برای تبدیل یاسک به یکی از دو شخصیت اصلی بازی Assassin's Creed Shadows شگفت زده شده است.
در ویدیوی جدیدی که Fryer در حساب YouTube خود به نام The Game Industry Elephant منتشر کرده است، توضیح می دهد که چگونه می توان افراد محلی و مشاوران را برای کاهش خطرات مربوط به مسائل جغرافیایی استخدام کرد.
او مایکروسافت را به عنوان مثال ذکر کرد و گفت:
یک بار همه توزیع کنندگان مایکروسافت در ترکیه به دلیل انتشار نقشه کردستان دستگیر شدند. البته مایکروسافت یک شرکت معقول بود که نمی خواست افرادی را به خاطر تصمیماتش دستگیر کنند. آنها متوجه شدند که نمی توان از سازندگان انتظار داشت که با همه مسائل جغرافیایی آشنا باشند.
شروع به استخدام کردند. گروهی از مردم محلی برای کمک به تولیدکنندگان محصول و رفع این مشکلات و حساسیت ها استخدام شدند. شما نمی توانید برندی مانند مایکروسافت را به خطر بیندازید.
لارا فرایر در مورد Ubisoft و Yaske در Assassin's Creed Shadows نظر می دهند
از آنجا بود که لارا فرایر درباره یوبی سافت و بازی Assassin's Creed Shadows صحبت کرد. وی در این باره گفت:
بعد از تجربه های فراوان، از آنچه این روزها می بینم شوکه شده ام. آیا هیچ یک از مدیران یوبی سافت در هنگام ایجاد Assassin's Creed Shadows به بایدها و نبایدها فکر می کردند؟ من چندین بار به ژاپن سفر کرده ام. من با Namco به عنوان تهیه کننده در Revenge of Arcade کار کردم. زمانی که من تولید کننده اجرایی ایکس باکس بودم، مسئولیت مدیریت تیمی در این زمینه را بر عهده داشتم. من عاشق مردم این کشور و فرهنگ آنها هستم.
بر اساس همین تجربیات است که هرگز به هیچ بهانه ای نخواستم به این عنوان بسنده کنم. حتی اگر این کار با بیشترین دقت انجام شود، اشتباه کردن در این زمینه بسیار آسان است. به نظر من اشتباه می کردند.
این عنوان هنوز منتشر نشده است و با مشکلات سختی دست و پنجه نرم می کند و این چیزی نیست که شما برای بازی خود می خواهید … شاید مشکلات حل شود و آنها بتوانند ادامه دهند. سختی ها می گذرد. اما اگر آنها موفق به انجام این کار نشوند، به یک تجربه فوق العاده گران تبدیل می شود.