Rogue Factor و Nacon (ناشر) جهنم ما است ، برخی از آنها به یک بازی گیم پلی عنوانی از عمل نقش آفرینی را منتشر کردند که مکانیسم های تحقیق و اکتشاف آن را نشان می دهد.

تاریخ جهنم این است که ما در یک کشور خیالی به نام هادا اتفاق می افتد که توسط یک جنگ داخلی کشنده نابود شده است. ملت منزوی گذشته ای مرموز را پنهان می کند و سرزمین آنها از سیاهان قدیمی و فراموش شده استقبال می کند که بازیکنان باید برای پیشبرد مأموریت خود به دنبال و کشف باشند و دلایل وقایع عجیب و غریب در منطقه را کشف کنند.
جاناتان ژاک بلت ، جهنم ما ، اخیراً در بیانیه مطبوعاتی گفت:
سیاه پوستان بر اساس همان فلسفه ای است که خود بازی بر اساس آن بنا شده است. به عبارت دیگر ، آن را بر روی گشت و گذار خود به خود و کشف بازیکن متمرکز می کند. با تشکر از این مفهوم ، ما می خواهیم بازیکنان کاوش های سرگرم کننده و از پیش تعیین شده را تجربه کنند. بازیکنان در فضای عمیق و مرموز هر یخچال سیاه باید به محیط خود توجه کنند تا راه هایی برای غلبه بر بسیاری از موانع با آنها پیدا کنند. هر یخچال سیاه لحظات و لحظات به یاد ماندنی خاص خود را دارد که بعد از تور احساس موفقیت واقعی در بین بازیکنان ایجاد می کند.
سیاهان علاوه بر ارائه سکانس های دشوار و به یاد ماندنی و گیم پلی ، بخشی جدایی ناپذیر از ماجراجویی بازی هستند و کلیدهایی برای درک تاریخ عمیق کشور ارائه می دهند.
هر یخچال سیاه از نظر فضا ، چالش ها ، معنا و معنا طراحی منحصر به فردی دارد و بازیکنان را مجبور می کند از مهارت های مختلف استفاده کنند. این مهارت ها شامل تعامل دقیق و مشاهده محیط اطراف ، استفاده از منطق و مهمتر از همه مبارزه با بسیاری از دشمنان در راه خود است. علاوه بر این ، هر یک از سیاهپوستان مختلف منجر به رویارویی و افشاگری هایی می شوند که گذشته بدی کشور دوردست را روشن می کند.

