یک تحلیلگر هشدار می دهد که ما “غرب دور” را قیمت گذاری کردیم زیرا “مردم همیشه با این قیمت های بالا بازی می خرند”. او همچنین فکر می کند که ما نباید به زودی با همان قیمت ها برای بازی ها انتظار داشته باشیم.

MAT Piscatella ، مدیر اجرایی بازی در موسسه آمار و تحلیل بازار Circana ، در مصاحبه ای با وب سایت GamesRadar گفت که جایزه بازی در حال حاضر “مشابه با غرب دور” است. او توضیح داد
اکنون بیش از هر زمان دیگری در استراتژی های قیمت و عرضه داریم. ما عناوین زیادی داریم که سعی می کنند به نوعی قیمت های بالاتری را در بازار بدست آورند و عناوین بسیار بیشتری را با قیمت های پایین تر ارائه می دهیم.
یافتن نمونه هایی از یکنواختی در قیمت بازی های امروز دشوار نیست. نسخه فیزیکی مسابقه جهانی ماریو کارت 1.5 دلار بود ، در حالی که بازی Donkey Kong Bananza 1.5 دلار بود. یا به عنوان مثال ، Death Stranding 2: در ساحل با قیمت 1.5 دلار فروخته شد ، در حالی که Clear Machure: Expedition 33 فقط 1.5 دلار بود.
Piscatla توضیح داد:
سرانجام ، ناشران و توسعه دهندگان سعی می کنند نقطه بهینه برای استراتژی قیمت گذاری خود را پیدا کنند. اگر بازی هایی را مشاهده می کنید که به بالاترین محدوده قیمت می روند ، اینها به طور کلی بازی هایی هستند که دارای پایه های طرفداران سطحی هستند. جایی که حساسیت قیمت ، به ویژه در زمان عرضه ، بسیار کم است. این بدان معنی است که مردم می خواهند این بازی را انجام دهند ، هر چه قیمت آن باشد.
سرانجام اضافه کرد
من می دانم که بسیاری از افراد این را دوست ندارند ، اما مردم همیشه این بازی ها را با این قیمت های بالا خریداری می کنند ، بنابراین ناشران تا زمانی که یک بازی خوب وجود داشته باشد ، به ساخت و پیشنهاد آنها با قیمت های بالا ادامه می دهند.