پس از شکست تجاری Star Wars Outlaws ، سرنوشت Ubisoft با موفقیت Creed of Assassin Shadows مرتبط شد و این شرکت تصمیم گرفت تا زمان بیشتری را برای بهینه سازی تولید کنندگان به تولید کنندگان اختصاص دهد.

Star Wars Outlaws موفق نشد ، چه از نظر تجاری و چه بحرانی. این همچنین بر سایه های Creed Assassin تأثیر گذاشت ، که منجر به انتشار آن چند هفته پس از راه اندازی Star Wars Outlaws شد. یوبی سافت دلیل این تأخیر مانند درسهایی را که از انتشار Star Wars Outlaws آموخته شده است ، ذکر کرد. با این حال ، جاناتان دومونت ، مدیر خلاق ، در مصاحبه با Gameradar + توضیح داد که این تأخیرها برای تغییرات تمدید نشده است. در پاسخ به این سؤال که آیا اظهارات جنگ ستارگان Outlaws تغییرات اساسی در سایه های Creed D'Assassin ایجاد کرده است:
واقعاً نیست ما فقط سعی کردیم بازی را به بهترین وجه و عالی ترین راه ممکن ارائه دهیم. بازی تقریباً آماده بود ، بنابراین ما فقط مطمئن شدیم که هیچ اشکالی وجود ندارد و تجربه بازی روان است. با توجه به آب و هوای پویا بازی ، موارد زیادی وجود داشت که باید مورد بررسی قرار گرفت.

اگرچه بیشتر تأخیر به بهبودی اختصاص یافته بود ، یوبی سافت در این دوره بخش های روایت جدیدی را به بازی اضافه کرد. به گفته دومون ، وقتی اعضای تیم بعد از تأخیر بازی را می دانستند. آنها فهمیدند که با صحنه های خاصی می توانند روابط شخصیت ها را تقویت کنند. در نتیجه ، صحنه ای که یاسوکه و نائو به ابرها نگاه می کنند و در مورد آینده آنها صحبت می کنند به بازی اضافه شده است.
در حال حاضر چند صحنه مشابه وجود داشت و بازیکنان آنها را دوست داشتند. بنابراین تصمیم گرفتیم کمی بیشتر از این لحظات بازی بگنجانیم.
این تأخیر در فاصله نسبتاً کمی از انتشار بازی اتفاق افتاد. اما Dumont و تیم توسعه Shadows Creed of Assassin ناراحت نبودند. او گفت.
خوب بود که بازی تقریباً آماده آزاد شدن بود ، سپس ما یک زمان اضافی برای کار روی جزئیاتی داشتیم که به طور کلی در آخرین مراحل توسعه ساخته می شود.
Assassin's Creed Shadows در حال حاضر برای PlayStation 2 ، Xbox Series X / S و PC در دسترس است. می توانید بررسی این کار GIMFA را در این آدرس بخوانید.

