Dying Light: Beast ممکن است بزرگترین کارت جهانی را نداشته باشد ، اما طبق گفته Techland Studios ، طراحی دستی آن تجربه ای دلپذیر از دنیای گسترده تری دارد.

در مصاحبه ای با وب سایت Gameradar ، تیمون Smiletala ، مدیر مجموعه Dying Light ، در مصاحبه ای با وب سایت GamerAdar گفت که استودیوهای Takland متوجه شده اند که اندازه و اندازه کارت در بازی های کلاس جهانی مهم نیست ، بلکه احساسی است که بازیکن فضا دارد.
او می گوید:
ما می توانیم دنیایی از کلاس جهانی را طراحی کنیم که ممکن است آنقدر گسترده نباشد ، اما اگر این کار با احتیاط انجام شود و به صورت دستی انجام شود و معنای واقعی را القا کند ، رضایت بازیکن از این جهان بسیار بیشتر خواهد بود.
در مصاحبه ، Smiletala با اشاره به برخی دیگر از بازی های کلاس جهانی ، سعی کرد هدف خود را واضح تر کند. در بسیاری از این عناوین ، وی می گوید: “به طور کلی چندین مرکز فعالیت وجود دارد و هیچ چیز خاصی بین آنها وجود ندارد.” این دقیقاً همان چیزی است که Techland می خواهد از آن جلوگیری کند.
ما سعی کرده ایم که در عناوین کلاس جهانی بازی های سبک در حال مرگ را انجام دهیم که در آن بازیکن دائماً بازی می کند ، با کنترلر تعامل دارد و دکمه ها را فشار می دهد.
با تمرکز بر روی یک طراحی دقیق تر و دنیای کوچکتر ، Dying Light را به یکی از بازی های متراکم کلاس در بازار در حال حاضر تبدیل کرده است. او همچنین می گوید نور در حال مرگ: جانور:
این بازی نمونه اصلی دنیایی است که در آن بازیکن دائماً به اطراف می پردازد ، در فضا غوطه ور می شود و کاملاً در حال و هوای بازی است.
یکی از عواملی که به ایجاد متراکم نور در حال مرگ کمک کرده است ، ماهیت زامبی -با توجه به سریال است. از آنجا که این بازی در دنیایی پر از مرگ صورت می گیرد ، توسعه دهندگان بهانه ای طبیعی برای پراکندگی دشمنان در سراسر نقشه دارند. چه به عنوان جمعی و چه مجرد ، بازی همیشه می تواند بازیکن را در هر زمان تهدید کند. این به ایجاد احساس چگالی در دنیای بازی کمک می کند ، اما کافی نیست.
مهمترین چیز این است که با تهدید مداوم دشمنان ، باید محتوای کافی برای انجام وجود داشته باشد. در اینجا ، نکته اصلی سریال Dying Light ، اولین گیم پلی ، بر مبارزات چهره چهره با حس جسمی بالا تمرکز دارد. این ویژگی ها یک تجربه حسی زنده را به بازیکن ارائه می دهند.
Dying Light: The Beast در تاریخ 1 اوت (1 سپتامبر) برای PlayStation 2 ، X / S PC و Xbox PC منتشر می شود. این کار در اواخر سال جاری برای صاحبان پلی استیشن 4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.