برادران وارنر در گزارش مالی جدید خود اعلام کرد که از این پس بر روی ساخت بازی های سرویس محور تمرکز خواهند کرد.
دیوید زاسلاو، مدیر عامل برادران وارنر، گفت:
هدف ما تبدیل فرنچایزهای اصلی روی کنسول و رایانه شخصی با یک فرآیند توسعه سه تا چهار ساله به عناوینی با گیم پلی و ساختار سرویس گرا است که با محتوای رایگان گسترش می یابد. تا افراد بیشتری بتوانند آن را در پلتفرم های بیشتری تجربه کنند. در نهایت، ما میخواهیم تعامل بیشتری بین بازیها و بازیکنان با زمانها و چرخههای طولانیتر ایجاد کنیم. برای رسیدن به این هدف، ویژگی هایی را نیز برنامه ریزی کرده ایم. در حال حاضر، ما مقیاس را طوری تنظیم کردهایم که کسب درآمد حتی پس از راهاندازی بازیها ادامه پیدا کند.
نظرت راجع به آن چیست؟