گزارش مالی اخیر NAMCO نشان می دهد که الدن رینگ و علاوه بر این او همیشه یکی از منابع اصلی تولید درآمد هستند.

بدون شک ، Elden Ring یکی از بزرگترین راه حل های دنیای بازی های ویدیویی در دنیای دهه گذشته بود که باعث می شود او با سبک Soulzlake بی سابقه محبوب شود و بسیاری از توسعه دهندگان را به ادامه مسیر استودیوی Fumsoftware سوق داده است.
در سال 2 منتشر شد ، این بازی هنوز به طور متوسط حدود 6000 بازیکن فعال در روز است که مهم است. علاوه بر این ، حلقه Elden هنوز یکی از قسمت های اصلی Bandai Namco است. انتشار سایه Erdree Add -on و همچنین نسخه اصلی بازی ، درآمد سالانه شرکت را 3.5 ٪ افزایش داد.
در آخرین گزارش مالی که توسط گروه NAMCO منتشر شده است ، مشخص شد که سود خالص این شرکت به 5 میلیون دلار رسیده است. این رقم نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی از 3.5 ٪ را نشان می دهد.
The Elden Ring: Shadow of the Erdree در ژوئن سال گذشته منتشر شد و توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند. در کنار آن ، عناوین عالی مانند Dragon Ball: Sparking! صفر و Gundam Breaker 4 نیز سال گذشته منتشر شد.
با این حال ، به نظر می رسد که سودآورترین قسمت حلقه Elden به نظر می رسد. این بازی قبل از انتشار بسته ADD -ON خود بیش از 5 میلیون نسخه به فروش رسانده بود. در ماه آوریل ، فروش بازی از 5 میلیون نسخه فراتر رفته است که احتمالاً به لطف انتشار سایه Erdree به دست آمده است.
Shadow of the Erdree در هفته اول آزادی تنها 2 میلیون نسخه فروخته است و او در یک سال دو برابر شد. امسال ، Elden Ring: Nighreign منتشر شد و نسخه جدیدی از عنوان ، Elden Ring: Edition Tarnished For Nintendo Switch 2 ، سال آینده منتشر می شود. این دو نسخه باید عملکرد موفقی در بازار داشته باشند و به کسب درآمد برای گروه NAMCO کمک کنند. با این حال ، این شرکت در گزارشی اعلام کرد که با وجود این منابع مهم ، باید 4.9 ٪ فروش را در مقایسه با سال گذشته کاهش دهد.