Sucker Punch Production Studios قصد دارد شبح یوتی را نسبت به Ghost of Tsushima تکرار کند زیرا تیم توسعه دهنده نمی خواهد “بازیکنان کار تکراری را دوباره و دوباره انجام دهند”.

در مصاحبه ای با وب سایت PLC ، مدیران مشترک NIT Fox و جیسون کانل تأکید کردند که آنها هنوز هم به Ghost of Tsushima علاقه مند هستند. با این حال ، برخی ممکن است بهتر اجرا شوند. به نظر می رسد این تیم فرصتی برای استفاده از آنچه در Ghost of Yotei آموخته است ، دارد.
فاکس اذعان می کند که Ghost of Tsushima با ریتم بازی مشکل داشته است. به خصوص در اکتشاف و مینی -گیم. دریافت نظرات حتی عناصر خاصی از گیم پلی را اغراق آمیز و یکنواخت توصیف کرد. فاکس توضیح داد:
عنوان Ghost of Tsushima دارای مینیمرهای مختلفی است ، اما متأسفانه برخی از آنها ، به ویژه بخشی که شما باید یک روباه را در یک معبد مخفی دنبال کنید ، از تنوع کمی برخوردار هستند و در نهایت به یک کار کسل کننده تبدیل می شوند. ما همچنین این نظرات را از طرف بازیکنان احساس کردیم.
فاکس سپس توضیح داد که Ghost of Yotei بخش Mini Division را بهبود بخشید به طوری که بازیکنان مجبور نیستند “هر بار که کنجکاوی اسرار جدید را در حین اکتشاف انجام دهند” همان کار تکراری را انجام دهند. او گفت.
ما نتایج متنوعی را تهیه کرده ایم که می تواند از انتظارات بازیکنان فراتر رود. ما معتقدیم که زیبایی بازی های کلاس جهانی در اکتشاف نهفته است. بنابراین ما مصمم بودیم که انواع مختلفی از تجربیات را به بازیکنان ارائه دهیم.

