Rebel Wolves اخیراً اطلاعات بیشتری درباره The Blood of Dawnwalker طی یک پرسش و پاسخ رسمی در کانال Discord خود به اشتراک گذاشته است.
استودیو مذکور در این دیدار جزئیات جدیدی از بازی خود را فاش کرد.
نمایندگان تیم Rebel Wolves گفتند:
جادو در بازی ما بسیار نادر است و به اندازه عناوین فانتزی پر زرق و برق نخواهد بود. جادوها بیشتر بر مراسم خاص، گردنبندهای خاص، آویزهای باستانی و احضار تمرکز دارند تا تیراندازی به گلوله های آتشین یا رعد و برق.
نظرات سازنده تایید می کند که بازیکنان در همه جا در The Blood of Dawnwalker جادو نخواهند دید. هر چند وقت یکبار کلمات جادویی را می بینیم، تأثیر آنها بسیار ساده تر و حتی زیر پوست خواهد بود. به جای توپ های آتشین، احتمالاً از جادو برای تأثیرگذاری بر دیگران استفاده خواهیم کرد.
اطلاعات بیشتری از سیستم جادویی بازی منتشر نشده است. با این حال، طی این پرسش و پاسخ، طرفداران متوجه شدند که The Blood of Dawnwalker داستانی کاملا غیر خطی خواهد داشت. تصمیمات بازیکن یک تجربه بازی کاملاً متفاوت را برای هر بازیکن به ارمغان می آورد. توضیحات ارائه شده توسط Rebel Wolves به شرح زیر است:
داستان ما به هیچ وجه خطی نخواهد بود. ما فقط می توانیم آن را با کلمات “Story sandbox” توصیف کنیم. هر بار که بازی را تجربه کنید، متفاوت خواهد بود. دنیا بر اساس تصمیمات شما تغییر خواهد کرد. نه تنها تصمیمات مستقیم، بلکه غیرمستقیم بازیکنان بر دنیای بازی تأثیر می گذارد.
این استودیو قبلاً مشخص کرده بود که شخصیت اصلی داستان به حدی متعادل خواهد بود که بازیکنان احساس قدرت بیش از حد را نخواهند داشت. به گفته کارگردان بازی، کوئن یک ابرقهرمان نیست، بلکه یک فانی است که می تواند با جادو و شمشیر بجنگد و هرکسی توانایی کشتن او را دارد.
هنگامی که در مورد محدودیت 30 روزه برای تکمیل داستان بازی پرسیده شد، Rebel Wolves گفت:
چنین محدودیتی وجود ندارد. بازی ما محدودیت زمانی اجباری ندارد و نیازی به عجله ندارید.