یک مدل هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT توسط گروهی از محققان چینی و سنگاپوری برای اجرای Red Dead Redemption 2 با موفقیت توسعه یافت.
سختی آموزش هوش مصنوعی برای بازی Red Dead Redemption 2 توسط محققان مورد توجه قرار گرفته است. آنها این عنوان بسیار محبوب را به دلیل سیستم کنترل جعبه سیاه پیچیده آن انتخاب کردند که به آنها اجازه می داد محدودیت های چارچوب خود را ارزیابی کنند.
با توجه به یافته های این محققان، هوش مصنوعی می تواند به راحتی بیشتر وظایف را در بازی انجام دهد، این شامل ماموریت های داستانی نیز می شود، اما در طول درگیری های شدید یا ماموریت های اکتشافی با مشکل مواجه شد.
در یک نقطه، بازی از آرتور می خواهد که از داچ دفاع کند. با این حال، این منجر به نبردهای سریعی می شود که هوش مصنوعی نمی تواند با آنها همراه شود. این آزمایش نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت و توسعه است، همانطور که با افزایش توانایی آن در تعامل و انطباق در محیط های دیجیتال مشهود است.
این واقعیت که فناوری CRADLE توانست یک بازی جهان باز مانند Red Dead Redemption 2 را به این خوبی بسازد، دریچه ای به آینده را فراهم می کند. درست زمانی که هوش مصنوعی قادر به کار با کامپیوتر و همچنین انسان است و دنیایی از امکانات از جمله شبیه سازی، سرگرمی و سایر برنامه ها را برای عموم به ارمغان می آورد. علاوه بر این، محققان ادعا میکنند که کنترل بازی با ماوس و کیبورد در مقایسه با اکثر نرمافزارهای دیگری که کاربر رایانه ممکن است به صورت روزانه از آن استفاده کند، GCC (کنترل عمومی رایانه) عملکرد بهتری میدهد.
ادغام فناوری های پیشرفته مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و غیره. باعث ایجاد تحولی دائمی در بخش بازی های ویدیویی می شود. به ویژه، هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش کلیدی تست خودکار بازی و تولید تجربیات بازی همهجانبه تر است. اگر سیستمهای هوش مصنوعی مانند CRADLE موفق باشند، میتوان از آنها برای آزمایش، توسعه بازی و شاید حتی برای ساخت حریفان هوش مصنوعی در بازیهای سختتر و سازگارتر استفاده کرد.