شرکت Rockstar از یک فرآیند پیشرفته و متفاوت برای ساخت آیتم های بازی GTA 6 استفاده می کند. تولید رویه ای به توسعه دهندگان کمک می کند تا بازی ها را سریعتر و کارآمدتر بسازند.
بر اساس روند یکی از کاربران سایت Reddit ForwardMedicine7985 و متن استخدام جدید از استودیوی Rockstar، عنوان مورد انتظار GTA 6 با استفاده از نسخه جدید موتور گرافیکی RAGE و امکان ایجاد اشیاء/عناصر رویه ای ساخته خواهد شد. تولید اشیاء رویه ای). این فرآیند جدید به سازندگان گزینه سادهتری برای ساخت اقلام میدهد. Rockstar قبلاً یک فرآیند طراحی جدید را برای محیط های داخلی ثبت کرده است. به خاطر داشته باشید که این فناوری جدید از هوش مصنوعی استفاده نمی کند.
اگر برای آشنایی با این فرآیند به چند مثال نیاز دارید، عناوین زیر از این فناوری استفاده کرده اند:
- بازی Half-Life 2 وی از فناوری مذکور برای تشخیص محل عناصر گیاهی استفاده کرد.
- عنوان Elder Scrolls Oblivion داگرفال از فناوری تولید رویه ای برای ساخت و آماده سازی غارها و شهرها استفاده کرد.
- بازی Saints Row 2 او از این فرآیند برای قرار دادن بلوک های شهری استفاده کرد.
فناوری ذکر شده در فضای بازی استفاده نمی شود و در درجه اول برای راحتی سازندگان و افزایش سرعت توسعه بازی طراحی شده است.