EA در مراسم معرفی Battlefield 6 تأیید کرد که این بازی از ساعت Mastchmaking (SBMM) در بخش چند نفره استفاده خواهد کرد.

این اطلاعات مستقیماً از کنفرانس مطبوعاتی EA منتشر شد. بر اساس این جزئیات ، سیستم مچ دست مین مبتنی بر مهارت بر چهار عامل اصلی متمرکز خواهد شد:
- پینگ (پینگ)
- موقعیت جغرافیایی بازیکن
- در دسترس بودن سرور
- عوامل صلاحیت
به گفته EA ، “این عوامل مچ دست ظهر بسته به هر حالت بازی و تعداد بازیکنان متفاوت خواهد بود”. اگرچه دقیقاً مشخص نیست که چه معنی دارد ، اما به نظر می رسد قبل از ورود به بازی و هم یک سیستم لگد مبتنی بر ضربه ، یک سیستم “عمومی SBMM” وجود خواهد داشت.
دیوید سارلند ، تهیه کننده ارشد Battlefield 6 ، گفت:
دامنه مهارت های یک سرور هر چه باشد ، ما نیاز به ارزیابی مهارت ها برای ساخت تیم های تعادل داریم. Battlefield در بهترین حالت است که شما با دوستان و بازیکنان مختلف حالت های هشدار دهنده کامل را احساس می کنید و ما نمی خواهیم این موضوع را محدود کنیم.
اگرچه CKILL مبتنی بر مهارت در Battlefield 6 (قبل از مسابقه) در دسترس است ، اما به نظر می رسد که یک سیستم مچ دست Micking II نیز برای تعادل تیم ها فعال است.
Battlefield 6 در 1 اکتبر (1 اکتبر) برای PS5 ، Xbox Series X | منتشر می شود | سیستم عامل های S و PC.